duminică, 10 martie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 27 și 29 februarie, 1 și 2 martie 2024

MARȚI, 27 FEBRUARIE 2024 - Încercări, încercări și iar încercări

"Încercări, încercări și iar încercări.

Copiii Mei strigă către Mine pentru încercările pe care trebuie să le îndure acum. Vă aud, copii, dar nu vă puteți întoarce acasă încă. Eu fac o lucrare pe pământ. Dușmanul se luptă cu voi și se luptă cu Mine, dar în curând zilele lui se vor sfârși pentru eternitate și voi nu veți mai lupta.

Mai rezistați puțin, răsplata voastră este foarte mare!"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=705032318459797&set=a.403808015248897

JOI, 29 FEBRUARIE 2024 - Tulburați

"Copii, știu că nu înțelegeți tot ceea ce se întâmplă în prezent în lumea din jurul vostru. Și nu înțelegeți toate evenimentele pe care le-am permis în viețile voastre. Vă simțiți tulburați. Eu zgudui lucrurile în lume, însă în culisele tărâmului spiritual, stabilesc ceea ce trebuie stabilit pentru ca sfârșitul să vină în cele din urmă și să vă pot chema acasă.

Nu vă descurajați, indiferent de ceea ce vedeți sau auziți, ci rămâneți neclintiți în Mine. Refuzați distragerile care încearcă să vă îngrozească și, în schimb, fixați-vă concentrarea asupra Mea, asupra întregii milostiviri și bunătăți pe care v-am arătat-o de-a lungul vieții voastre. Eu sunt întotdeauna credincios și gândurile Mele față de voi sunt spre binele vostru.

Atunci când nu înțelegeți ceva ce vi se întâmplă vouă sau celor pe care îi iubiți, alegeți să aveți încredere în Mine căci voi aranja totul în beneficiul vostru.

Foarte curând, toate luptele vieții pământești vor rămâne în urmă și veți cunoaște doar bucuria aici, în adevărata voastră casă."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=706050425024653&set=a.403808015248897

VINERI, 1 MARTIE 2024 - Nu vor mai sta în umbră

"Pe măsură ce puterile ticăloase din pozițiile înalte îndepărtează tot ce este bun din lume, cele mai rele tipuri de răutate îi vor lua locul. Aceia dintre copiii Mei care vor fi încă în lume în momentul în care se va întâmpla acest lucru, vor fi martori la creșterea răului pe străzi.

Răul și cea mai josnică răutate vor umple străzile și orașele voastre și în spatele ușilor închise, copii. Întăriți-vă în Cuvântul Meu și în Prezența Mea pentru ceea ce veți vedea atunci, căci va fi îngrozitor. Violența și răul în forme la care nu ați mai fost martori până acum nu se vor mai ascunde în umbră, ci își vor lua locul cu mândrie la lumina zilei, pentru ca toți să le vadă.

Rușinea printre cei răi va deveni un lucru de domeniul trecutului, pe măsură ce își vor etala cu îndrăzneală cele mai rele dorințe și acte în văzul tuturor. Aceasta va fi o perioadă descurajantă pentru toți credincioșii, deoarece lucrurile la care veți fi martori va părea să arate înfrângerea.

Încurajați-vă căci atunci va fi momentul în care paharul răutății lumii va fi plin și voi aduce sfârșitul tuturor lucrurilor. Doar aceia dintre copiii Mei care sunt încă în curs de purificare și cei care au misiuni de sus vor rămâne pe pământ pentru a vedea acest rău.

Pocăiți-vă repede dacă ați păcătuit, ca să nu fiți pe pământ în acest timp greu.

NOTĂ: De ani de zile am întrezărit o vreme în viitor când tot felul de păcate sexuale vor fi săvârșite în plină zi, la vedere, literalmente pe străzile și trotuarele orașelor noastre. Aceasta va fi o vreme, de asemenea, când pedofilia nu numai că va fi legală, dar va fi încurajată, iar copiii vor fi victimizați în moduri de nedescris. Bestialitatea va fi, de asemenea, necontrolată."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=706794118283617&set=a.403808015248897

SÂMBĂTĂ, 2 MARTIE 2024

Repostat: Timpuri noi, 7 ianuarie 2016

"Uneori vă voi conduce pe cărări pe care nu le-ați alege singuri. Nu sunt cărări netede, drepte, ușoare, ci pline de stânci și de capcane pe care trebuie să pășiți cu grijă ca să nu vă împiedicați.

Acestea nu sunt căi de care să vă temeți, ci care vă învață vigilența, prudența și încrederea. În aceste vremuri, Eu vă întăresc credința în Mine. Pe aceste cărări se fac giganți ai credinței, precum Avraam și Iosif.

Nu vă temeți de calea pe care vă aflați. Aveți încredere în Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=707107518252277&set=a.403808015248897

Un comentariu: