miercuri, 1 noiembrie 2017

Nu credeţi, dar e sfârşitul

Am luat cartea, am citit,
Adică, întors în timp.
Ce emoţii am trăit!
Ca atunci la început.

Bun eşti, Doamne, răbdător,
Şi a toate Creator.
Lacrimi iarăşi mi-au curs,
Când am recitit ce-am scris,

Unde am fost, unde am ajuns,
Şi ce cale am parcurs,
Cu Tine, Doamne, de mână,
De a fost vremea rea sau bună.

Când mi-ai spus, m-am ridicat,
Am luat geanta şi am plecat,
Că la munte sau la mare,
Nu la umbră sau la soare,

De anunţat, de a spune,
De la Domnul pentru lume,
Că a trecut şi e timpul,
În care trăim sfârşitul.

Domnu’ a spus la început,
De cum totul a făcut.
A stat şi a chibzuit,
Pe om bine de clădit,

A fi sfânt, coloana dreaptă.
L-a pus stăpân în livadă,
Cu tot ce l-a înconjurat,
Doar pe Domnul de ascultat.

Cerându-i, i-a dat femeia,
Ca să nu umble cu cheia,
Să închidă, să deschidă.
Era linişte şi umbră.

Şarpele lacom, viclean,
Cheamă pe Eva la ram,
Ca să ia şi să mănânce,
Că nimic n-o să se întâmple.

A căzut Eva în laţ,
Apoi lui Adam i-a dat,
Din pomul ce a fost oprit.
Cu un măr i-a ademenit.

Însă azi ca şi atunci,
Cu promoţii şi lozinci,
Pe mulţi îi înşeală şi-i minte,
Că le dă ce le promite.

Are fler, are şi stambă,
Şi timpul când el înşeală,
De Domnul îngăduit,
A rămâne sau pierdut,

Din calea acestei vieţi,
Pentru cealaltă pe veci,
A fi bine, a fi greu,
Cu Domnul sau cu cel rău.

Uită-te, lume, să vezi,
Pe calea pe unde mergi.
De e grea şi e îngustă,
E de Domnul pregătită.

Mergi pe ea ca să răzbaţi,
Domnul te ţine de braţ.
Te ajută, nu te lasă,
De o fi vremea rea, frumoasă.

Cum îţi spune El să mergi,
Şi prin toate o să treci.
Îţi arată, te îndrumă,
Nimeni n-o să-ţi dea de urmă.

De te caută, nu vede,
Răul cât o să încerce.
Şi otravă de vei bea,
Nimic nu se va-ntâmpla.

În foc, apă de te aruncă,
Nu te arde, nu te udă.
Vei rămâne teafăr, drept,
În orice timp şi-n orice loc.

Mare-i Domnul şi puternic,
Şi stăpân şi vistiernic.
Ştie să pună, să ia,
Toate după voia Sa.

Aşa că, gândeşte-te bine,
Ca să faci cum Domnul spune.
Pe calea spre El să mergi,
Şi să crezi că nu te pierzi.

Că voi scrie, n-am ştiut,
Dar la masă am venit.
Iată, am mai scris ceva,
Pentru lume a lăsa.

Spune Domnu-i gata timpul,
Să vină Duhul cu vântul,
Să adie şi să bată,
Domnul pe aleşi îi aşteaptă.

Semnul la uşă a ajuns,
Avertismentul e sus.
Îl vedeţi cât de curând,
Şi el vine tot c-un vânt.

Nu va fi ca cel de acum,
Va face zgomot mai mult.
Va trânti tot la pământ;
Şi el va fi zguduit.

Şi cerul s-o clătina,
De cum se va întâmpla.
Noaptea va fi în zi plină,
Când lumina o să vină.

-Mai e mult? vrei să mă întrebi.
A rămas atât: să vezi,
Tu ce scrii şi lumea întreagă,
Şi în casă şi-n ogradă.

Ce credeai, că doar aşa,
Să mai scrii câte ceva?
Copile, sunt Tatăl tău,
Creator şi Dumnezeu.

Cum acum, ca niciodată,
Nu ai scris de aşa grabă,
Nu ce este, ce urmează,
De iertare sau pedeapsă.

-Acum, Isus îţi vorbeşte,
Că lumea vrea să o ierte,
Prin Semnul ce o să vină:
Va fi Crucea de Lumină.

Vin cu voi să stau de vorbă,
Cum am spus, un sfert de oră.
Pecetea la voi să aveţi,
Când lumina o vedeţi.

Vă salvează, vă ajută,
Să staţi drepţi şi nu pe burtă.
Va fi hărmălaie mare,
Veţi rămâne în picioare.

Nici vântul şi nici balansul,
Nici Anticristul, nici Falsul,
Nu au nici o putere,
De aveţi la voi pecete.

Veţi fi tari, de neînvins,
Pecetea-i dată de sus,
De la Tatăl Dumnezeu,
S-o purtaţi, treceţi prin greu.

Vă aştept după spovadă,
Ce este universală,
Că e tată sau bunic,
Că e mamă sau copil,

Şapte ani de a împlinit,
Ştie singur de vorbit.
Nu e glumă, nu e farsă,
Eu voi voi sta în faţă.

Cum v-am spus, sunt calm şi blând,
Vă ascult orice cuvânt,
De la început pân’ acum,
Despre rugă şi ajun,

Despre fapte de păcate,
De cereţi, vi le iert pe toate.
Eu pot tot într-o secundă,
Să vă iau la Mine în turmă.

Pentru acum, doar atât,
Şi Semnul să-l vedeţi sus,
Cu zarvă şi cu lumină,
Va fi beznă în plină ziuă.

-Acum ţi-a şoptit Sfânt Duhul,
De la Tatăl, de la Fiul,
Ţie ce eşti mesager,
Mesaje primind din cer,

Pentru lume s-o anunţi,
Că Semnul apare sus.
Pregătiţi, nepregătiţi,
Cu toţii o să-l priviţi.

Va fi noapte, va fi zi,
Când pe toţi îi voi trezi.
Cum am spus, ca hoţul vin,
Şi a sosit, iată-l ca timp.

-Sfânta Treime vă spune,
Acum la întreaga lume:
Vedeţi semne, trăiţi timpul,
Nu credeţi, dar e sfârşitul.
                          6.06.2015, ora 21:41

-Iubite-voi, Domnul meu,
Te-am rugat şi rog mereu,
Să salvezi această lume,
Şi să o iei lângă tine,

Pe veci pentru totdeauna,
Ca să fie întreagă turma,
În pace şi bucurie,
În întreaga veşnicie. Amin. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu