miercuri, 31 ianuarie 2024

Prăbușirea națiunilor a început, Anna Shelley

Un mesaj de la Domnul dat iubitei Shelley Anna

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Căderea Americii este planul Satanei.

Tulburările civile sunt începutul necazurilor, multe națiuni încep să se prăbușească.

Războaiele și zvonurile de război se intensifică.

Nu te teme, Mireasa Mea, pregătește-te pentru plecarea ta!

Așa vorbește Domnul.

CONFIRMĂRI DIN SCRIPTURĂ

Un lucru cer de la Domnul şi pe acesta îl caut: să locuiesc în casa Domnului în toate zilele vieţii mele, ca să privesc frumuseţea Domnului şi să vizitez sanctuarul său. 5 El mă va ascunde în adăpostul lui în ziua cea rea, mă va adăposti în ascunzătoarea cortului său, mă va ridica pe o stâncă. 6 Şi acum, să se înalţe capul meu deasupra duşmanilor mei ce mă înconjoară, iar eu voi jertfi în cortul lui jertfe de laudă; voi cânta şi-l voi lăuda în psalmi pe Domnul. - Psalmul 27:4-6

Încredinţează Domnului grijile tale şi el te va hrăni, nu-l va lăsa niciodată pe cel drept să se clatine! - Psalmul 55:23

16Într-adevăr, [atât de mult] a iubit Dumnezeu lumea, încât l-a dat pe Fiul său, unul născut, ca oricine crede în el să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică. 17Pentru că Dumnezeu nu l-a trimis pe Fiul său în lume ca să judece lumea, ci ca lumea să fie mântuită prin el. 18Cine crede în el nu este judecat, însă cine nu crede a fost deja judecat pentru că nu a crezut în numele Fiului unic al lui Dumnezeu. - Ioan 3:16-18

 aşteptând speranţa fericită şi arătarea gloriei marelui Dumnezeu şi a Mântuitorului nostru, Isus Cristos. Tit 2:13

 Tată, fă-mă sfânt. Duhule Sfânt, fă-mă zelos. Isus, fă-mă glorios. Fă aceste lucruri pentru lauda Ta și pentru binecuvântarea celor care au nevoie să Te cunoască mai bine. Te rog să mă ierți pentru momentele în care m-am mulțumit cu mediocritate și trezește-mă la o dorință sfântă de a-Ți aparține. În numele lui Isus. Amin.

https://beloved-shelley-anna.webador.com/the-downfall-of-nations-has-begun

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere