joi, 8 august 2024

Copii credincioși,...veți domni cu Mine în Noua Eră....Carbonia, 30.07.2024

 Floare a Grădinii Mele, mireasa Mea iubită, Eu sunt Cel care îți vorbesc, Domnul Dumnezeul tău, Dumnezeu cel viu! Iubește-Mă ca întotdeauna, fii o femeie a credinței și a carității, fii Chipul și asemănarea Dumnezeului tău Iubire.

Ridică-te nouă în Mine, femeie, îmbracă haina de sărbătoare și așteaptă venirea Mea, .... este iminentă!

Strigă lumii revenirea Mea în glorie, strigă copiilor Mei iubiți că exist și că în curând Mă vor vedea: va fi un examen de conștiință, o recunoaștere a păcătoșilor! Cu toată umilința trebuie să vă prosternați în fața Mea, să Mă recunoașteți ca singurul și adevăratul Dumnezeu, Creatorul! Cel care, din iubire, a coborât din Cer pentru a-l salva pe om de condiția păcatului și a-l conduce înapoi acolo unde totul a început: ... Paradisul!

La iluminarea conștiinței, dacă se recunoaște păcătos și își cere iertare cu o inimă căită, se va întoarce să se bucure de acel Eden pierdut.

Răsfoiesc ultimele pagini ale cărții Adevărului, vă deschid Inima Mea Sfântă, vă dau din nou din Mine, plâng și transpir sânge, sufăr pentru voi care M-ați trădat!

Iată, Mă ofer din nou pe Mine Însumi pentru mântuirea voastră. Întoarceți-vă repede la Mine, lumea este în mare pericol, nu veți supraviețui aceastei catastrofe,

o, voi care Mă batjocoriți,

o, voi care încă Mă răstigniți,

o, voi care sfâșiați carnea Mea!!!

o, voi păcătoși mizerabili,

o, voi trădători,

o, voi care îi înșelați pe micuții Mei pentru creșterea voastră economică,

o, voi, creaturi pierdute.

Ce Îmi veți spune când voi ridica Cupa mântuirii și Îmi voi declara Supremația asupra tuturor lucrurilor? Veți înțelege că nimic din ceea ce posedați nu veți lua cu voi? ...NU!!!

Este sfârșitul unui timp vechi, toate lucrurile vor fi transformate, îi voi ridica la Mine pe aleșii Mei și voi distruge tot ceea ce nu este de la Mine.

Copii credincioși, o, voi care ați renunțat la lume, care ați acceptat sărăcia pentru a Mă urma, adevărat vă spun: iată-Mă la voi, vă aduc darul vieții veșnice, vă umplu de haruri cu darurile Duhului Sfânt, vă fac regi cu Mine, veți domni cu Mine în Noul Veac, vă veți închina veșnic Mie și vă veți bucura veșnic de Totul Meu!

Potirul amar al morții se apropie, cei care se vor prezenta la Mine tot cu păcatele lor și se vor scuza, nu vor putea intra în Noua Eră a păcii, iubirii și bucuriei, vor fi chinuiți de demoni și vor suferi de o sută de ori mai mult decât i-au făcut pe frații lor să sufere prin mândrie și lăcomie de posesie.

Vocea Mea tună, Cerul poruncește supunere față de Dumnezeul Creator!

Tobele bat a moarte, ritmul este lent, inima se va frânge de disperare: ...veți înțelege, ...vă veți vedea înfrângerea, o, voi care v-ați ridicat la rang de dumnezeu pe Pământ.

Ajunge! Săgețile se rup, sângele va curge în râuri, nu-i voi putea salva pe cei care M-au jignit din nou și din nou, și din nou. Ajunge!

Dumnezeu Tatăl cel Atotputernic Jhawè

https://colledelbuonpastore.eu/2024/08/01/figli-fedeli-regnerete-con-me-nella-nuova-era/

Un comentariu: