sâmbătă, 3 august 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 15, 16 și 18 iulie 2024

LUNI, 15 IULIE 2024 - Onorarea Sfântului Meu Nume

„În timpul care va veni în curând, va fi mai important ca niciodată ca copiii Mei să-mi onoreze Sfântul Nume. Cei care Îmi dezonorează Numele fac viața mult mai dificilă pentru frații și surorile lor de pe pământ și aduc dezonoare Sfântului Meu Nume. În acest timp care va veni curând, păcatele voastre vor fi cauza unei persecuții sporite împotriva altora, iar păcatele lor vor aduce mai multă persecuție împotriva voastră.

Necredincioșii din lume se uită la voi pentru a afla despre Mine, copii. Când nu trăiți așa cum spuneți că credeți, arătați că nu credeți cu adevărat Sfântul Meu Cuvânt.

Pe măsură ce aceste vremuri avansează, mai mult ca niciodată, trebuie să evitați chiar și aparența răului. Trebuie să vă trăiți viața mai presus de orice reproș. Păcatul în vremurile care vin vă poate costa viața.

Nu uitați că v-am spus acest lucru când va veni acel moment. Mulți dintre frații și surorile voastre vor fi deja aici, acasă, cu Mine. Voi veți purta o mare responsabilitate dacă veți fi ultimii rămași în acel timp.”

https://www.facebook.com/photo/?fbid=784711383825223&set=a.403808015248897

MARȚI, 16 IULIE 2024 - Cu cât Mă resping mai mult

„În timpul care va veni în curând, când foametea și plăgile vor fi din abundență, poporul Meu va fi persecutat din ce în ce mai mult, dar pot salva multe suflete dacă veți îndura pentru Mine.

Pe măsură ce necredincioșii continuă să Mă respingă, Eu le dau lipsuri, boli și greutăți pentru a le arăta nevoia lor de un Mântuitor.

Aceștia sunt cei care urăsc Numele Meu și pe toți cei care îl poartă. Cu cât resping mai mult tot ceea ce este de la Mine, cu atât le dau mai multe boli, lipsuri și greutăți. Le voi îngreuna și mai mult calea dacă vor continua, pentru a-i face să strige.

Dacă continuă să Mă respingă, în cele din urmă aceste lucruri îi vor ucide și vor intra într-o eternitate nu a Mea, ci a întunericului și a dușmanului sufletelor lor.”

https://www.facebook.com/photo/?fbid=785875973708764&set=a.403808015248897 

JOI, 18 IULIE 2024 - La fel de prețioasă ca aurul

„În acel timp, ploaia va deveni la fel de prețioasă ca aurul. Pe măsură ce plantele vor înceta să se dezvolte, iar apoi vor înceta chiar să crească, animalele vor pieri și ele. La fel se va întâmpla și cu omenirea, deoarece voi folosi lipsa apei proaspete pentru a-i atrage atenția asupra Mea.

O, copiii Mei, atâta suferință ar putea fi evitată dacă oamenii și-ar îndrepta atenția către Mine și s-ar căi!”

https://www.facebook.com/photo/?fbid=786996733596688&set=a.403808015248897

Un comentariu: