luni, 12 august 2024

Mesaje din cer pentru iubita Shelley Anna, 7 și 10 august 2024

7 august 2024

Iisus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru spune:

Iubiții Mei, pregătiți-vă inimile. Semnele din ceruri și de pe pământ se intensifică și indică întoarcerea Mea iminentă.

Biserica aflată în eclipsă a băut din paharul urâciunii și acum îl oferă lumii.

Contagiunea malefică a Satanei corupe și se răspândește prin biserica aflată în eclipsă, (aceste biserici ale oamenilor în care prezența Mea nu va fi găsită), pregătindu-se pentru intrarea fiarei. Continuați să fiți instrumentele Mele prin care Eu pot lucra, slujind celor pierduți și bolnavi, aducând restaurare și integritate inimilor căite. Nu vă temeți de aceste lucruri. Încrederea voastră să fie în Mine și nu lăsați credința voastră să se clatine. Așa zice Domnul.

RĂPIREA ȘI NECAZUL

Iisus continuă și spune:

Trupul Meu care este plin de Duhul Meu cel Sfânt, (aleșii) va fi luat din cale.

În absența spiritului și a trupului Meu, toate constrângerile vor fi înlăturate din lume și un rău dezlănțuit va domina. Va începe Marea Tribulație așa cum lumea nu a mai văzut niciodată. Așa zice Domnul.

 CONFIRMĂRIDIN SCRIPTURĂ

 Nimeni să nu vă amăgească în niciun fel, pentru că nu va veni înainte de renegarea credinţei şi descoperirea omului nelegiuirii, a fiului pierzării, 2 Tesaloniceni 2 : 3

Rugaţi-vă ca fuga voastră să nu fie iarna sau în zi de sâmbătă! 21 Atunci va fi o nenorocire atât de mare cum nu a fost de la începutul lumii până acum şi nici nu va mai fi. Matei 24:20-21

Pentru că din vinul furiei desfrânării sale s-au îmbătat toate neamurile şi regii pământului s-au desfrânat cu ea, iar negustorii pământului s-au îmbogăţit prin puterea senzualităţii sale”. Apocalipsa 18:3

https://beloved-shelley-anna.webador.com/messages-from-heaven-august-7-2024

10 august 2024

Isus Hristos spune:

”Chemați-L pe Duhul Sfânt pentru discernământ, cunoaștere și înțelegere.

Dușmanul vostru, diavolul, caută căi de intrare prin care să poată pătrunde și să își ducă la îndeplinire planul pentru dispariția voastră.

Este foarte urgent să aveți discernământ pentru că zilele sunt rele". Așa spune Domnul. 

 Fiţi cumpătaţi, vegheaţi! Duşmanul vostru, diavolul, ca un leu care rage, dă târcoale căutând pe cine să înghită!  1 Petru 5:8

Aşadar, aveţi grijă cum vă purtaţi, nu ca nişte oameni fără minte, ci ca nişte înţelepţi! 16 Folosiţi bine timpul favorabil, pentru că zilele sunt rele! 1 Efeseni 5:15-16

https://beloved-shelley-anna.webador.com/august-10-2024-messages-from-heaven

Un comentariu: