marți, 27 august 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 22 și 23 august 2024

 Joi, 22 august 2024 - Când zilele devin întunecate

„În vremea când zilele se vor întuneca, tot mai mult întuneric va mai veni pe pământul Americii. America strălucea cândva atât de mult, dar acum nu mai strălucește. Ea a ales întunericul în locul luminii, așa că va avea întuneric.

Poporul Meu din America va fi protejat cu ardoare până în momentul întoarcerii sale acasă. Așadar pregătiți-vă, copiii Mei, pentru că acest timp al întunericului vine într-adevăr și va fi foarte dificil pentru toți cei care trebuie să-l îndure.

Doar poporul Meu va avea lumină în acest timp. Toți cei care M-au respins, toți cei care refuză să încerce măcar să Mă cunoască, vor avea parte doar de întuneric.

Pregătește-te, America, pentru că întunericul este pe drum spre tine acum.”

NOTĂ: Când El a spus „În vremea când zilele se vor întuneca...” Nu știu despre ce fel de întuneric vorbea.

https://www.facebook.com/photo?fbid=807498361546525&set=a.403808015248897

Vineri, 23 august 2024 - Se apropie tulburările

„Se apropie o perioadă de tulburări teribile pentru întreaga lume. Va avea loc o luptă pentru puterea supremă și controlul maselor. Foarte puțină hrană va fi disponibilă pe oriunde și puținul care va rămâne în acea perioadă va provoca diviziuni aprige.

În spirit am văzut mulțimi mari de oameni care erau atât de osoși, încât nu știu cum aveau puterea să stea în picioare. Un om va conduce peste majoritatea în acel timp și nu este un om drăguț. Am văzut un zâmbet malefic. Pare să-i placă să-i vadă pe toți suferind. El nu este slab, așa că nu se lipsește de nimic.

Fiica Mea, uită-te și vezi. Nu te îndepărta de viziune. Ceea ce se apropie este rău, iar poporul Meu va deveni o țintă de la care se va pleca, în timp ce alții caută să dea vina pe el. Poporul Meu va deveni cunoscut drept cel vinovat pentru că a rostit cuvintele Mele de avertizare înainte de producerea tragediilor.

Nu tot poporul Meu va suferi în ceea ce vedeți. Îi chem pe mulți acasă înainte de aceasta, deoarece au muncit cu sârguință, nu au cerut să rămână până la sfârșit și doresc ca pedepsele să nu îi atingă. Așa cum l-am îndepărtat pe neprihănitul Noe și familia sa și așa cum l-am îndepărtat pe Lot și familia sa, îi voi muta pe unii dintre ai Mei departe de pericol. Pe alții îi voi aduce acasă. Pe unii îi voi aduce acasă și îi voi trimite înapoi să povestească ce au văzut. Voi folosi toate mijloacele disponibile pentru a-i chema pe oameni la Mine, pentru ca ei să fie salvați.

Cei care continuă să Mă respingă se vor confrunta cu o soartă teribilă.”

https://www.facebook.com/photo/?fbid=808070528155975&set=a.403808015248897

Un comentariu: