duminică, 11 august 2024

COPIII MEI, TREBUIE SĂ VĂ RUGAȚI MULT PENTRU A ATENUA PLĂGILE CARE VIN ACUM - Carbonia, 02.08.2024

Iubită copilă, sunt cu tine, alături de tine! Eu sunt Păzitorul tău, Mângâietorul tău, încă îți comunic Sfânta Mea Voință pentru poporul Meu iubit.

Scrie, slujitoare a Inimii Mele Sfinte, scrie copiilor Mei iubiți:

Casa Mea vă așteaptă, iubiți copii, tânjesc să fiți cu Mine pentru a vă dărui din Mine. Veți fi sfinți și veți fi numiți copii ai Luminii, Mă veți cunoaște și veți deveni cunoscători în Mine.

Mulțumesc mult tuturor celor care care vor îmbrățișa Sfânta Mea Evanghelie și Mă vor urma așa cum cer.

Ascultați Cuvântul Meu, iubiții Mei copii, veniți la Mine siguri că EU SUNT!!! Eu sunt Creatorul, Eu sunt Dumnezeul Iubirii eterne, tânjesc să îi adăpostesc pe toți copiii Mei în Mine.

Purificarea are loc, o, oamenilor acum profețiile anunțate vor urma una după alta: veți avea mult de suferit, voi care M-ați renegat pentru a-l urma pe adversar.

Nu rămâneți ancorați în lume, copiii Mei, veniți la Mine ca să vă pot da ajutorul Meu pentru mântuirea voastră.

Monștrii iadului sosesc în flote pentru a sfâșia sufletele fără Mine, ele vor fi pradă ușoară pentru Satana.

Copiii Mei și care nu mai sunteți ai Mei prin alegerea voastră liberă, o, voi care încă Mă negați, să știți că tot ceea ce v-am anunțat se va întâmpla, nu așteptați până când vă veți confrunta cu devastarea pentru că nu vă veți putea salva.

Fugiți, suflete sfinte, îndepărtați-vă de lume, căutați refugiu în Inima Mea Sfântă, Eu vă voi proteja de atacurile dușmanului, vă voi îmbrățișa, vă voi păstra în Mine.

Căutați mântuirea, oamenilor, negați păcatul, îndepărtați-vă de Rău!

Pocăiți-vă acum, copiii Mei, acum cât încă mai puteți alege să trăiți și să nu muriți!

Cobor cortina acestui teatru, a acestei istorii vechi în păcat, deschid pentru copiii Mei un pământ nou unde toți veți trăi în fericire și iubire; ...doriți să intrați în el, copiii Mei, întoarceți-vă la Mine ca să vă pot primi.

Pământul tremură și va tremura din ce în ce mai puternic, mările se vor ridica cu valuri foarte mari și se vor prăbuși pe coaste, vulcanii vor răcni la unison,...în curând va fi imposibil să vă deplasați pentru că fumul va forma o pătură pe cer, va trebui să rămâneți în casele voastre și să vă reparați ferestrele și ușile pentru a nu intrara praful.

În funcție de posibilități, stocați mâncare și apă pentru a vă susține în această perioadă: pentru cei care nu pot, îi voi asigura prin Îngerii Mei.

Copiii Mei, trebuie să vă rugați mult pentru a atenua plăgile care vin acum.

Îngenuncheați în fața Celui Răstignit și, prosternându-vă în fața Lui, cereți cu umilință, cu o inimă căită, iertarea Lui pentru păcatele pe care le-ați comis.

Pocăiți-vă, copiii Mei, pocăiți-vă!!! Renegați-l pe Satana și întoarceți-vă la Mine, Eu sunt Calea, Adevărul și Viața, doar în Mine este mântuirea.

Iubiților, ridicați-vă repede din păcat, a venit timpul să vă întoarceți în Casa Tatălui. Dacă ați ști cât de mult vă iubesc!!! Tânjesc după întoarcerea voastră la Mine.

Vă binecuvântez!

Isus.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/08/04/figli-miei-dovete-pregare-molto-per-mitigare-i-flagelli-che-ora-arriveranno/

Un comentariu: