vineri, 9 august 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 1, 2 și 5 august 2024

 Joi, 1 august 2024 - A venit timpul vostru

"Îi chem pe mulți dintre copiii Mei să intre acum în roluri noi. V-am înzestrat cu talente și abilități special pentru această perioadă.

În curând îi voi chema acasă pe mulți dintre cei care au muncit mult și cu devotament pentru Mine și pentru poporul Meu, pentru ca ei să se poată odihni. Cei care sunt instruiți acum sunt înlocuitorii lor. Pregătiți-vă să slujiți într-o perioadă fără precedent și să vedeți puterea Mea glorioasă, așa cum au făcut-o oamenii din vechime. Pregătiți-vă să vedeți lucruri pe care nu ați visat niciodată că le veți vedea.

Nu vă temeți de lipsuri, pentru că Eu vă voi acoperi toate nevoile, trebuie doar să-mi urmați vocea. Nu vă temeți că cei răi vă vor face rău, pentru că am desemnat deja cete de îngeri pentru a-mi proteja lucrătorii și războinicii vremurilor de pe urmă. Nu vă temeți deloc, doar credeți-Mă.

Ieșiți, copiii Mei, pentru că a venit timpul să vă ridicați și să străluciți. Veți conduce ultimele suflete care vor fi salvate în Împărăția Mea și mare și foarte mare va fi răsplata voastră!"

https://www.facebook.com/photo?fbid=794624086167286&set=a.403808015248897

Vineri, 2 august 2024 - Atitudinea vostră

"Poporul Meu a permis răului să înflorească în lumea din jurul său.

Copii, aceasta nu este voința Mea, ci atitudinea voastră care a făcut acest lucru. Dușmanul vostru lucrează mereu din greu la sporirea păcatului și a răului. Poporul Meu nu a fost sârguincios în rugăciune, post și mijlocire pentru a contracara planul dușmanului. Nu ați fost sârguincioși în a învinge răul și păcatul din propria voastră viață, preferând plăcerile lui în locul adevărului căilor Mele.

În acest timp, voi arăta tuturor cine a ales întunericul în locul luminii, cine a ales căile dușmanului în locul căilor Mele. Voi arăta așa cum numai Eu pot, permițând întunericului să îi învingă pe cei care l-au ales. Vă voi lăsa pradă păcatelor voastre, voi cei care ați ales păcatul în locul Meu, și nu va mai fi pocăință revărsată asupra voastră.

Țineți cont de avertismentul meu, copii. Asta începe acum."

https://www.facebook.com/photo?fbid=795153859447642&set=a.403808015248897

Luni, 5 august 2024 - Cere ceea ce vrei de la Mine

"Îmi voi muta poporul între zonele supuse pedepsei pentru a vă ține în siguranță în timp ce veți finaliza ultimele lucrări care trebuie făcute pentru Împărăția Mea.  Aceste locații nu vor fi întotdeauna cele pe care le-ați alege voi, dar sunt cele pe care le aleg Eu de dragul sufletelor care urmează să fie salvate și veți fi foarte răsplătiți pentru ascultarea și munca voastră în acest timp.

Fiți foarte sârguincioși, poporul Meu, pentru că timpul este pe sfârșite acum și aceste suflete sunt în pericol de a trece în întuneric și chinuri pentru eternitate. Fiți sârguincioși să mărturisiți despre Mine tuturor celor din jurul vostru și să îi conduceți în Împărăția Mea pe cei care încă nu Mă cunosc.

Pentru cei care fac acest lucru, puteți cere ce vreți de la Mine și Eu voi face."

NOTĂ: În timp ce primeam acest cuvânt, am simțit literalmente că nu există nimic pe care El să nu acorde celor care merg să câștige suflete în acest timp!

https://www.facebook.com/photo?fbid=796928862603475&set=a.403808015248897

Un comentariu: