joi, 15 august 2024

TREMURAȚI, OAMENI NECREDINCIOȘI, CĂCI ACUM VEȚI CUNOAȘTE DUREREA! – Carbonia, 07.08.2024

 Fiica Mea, scrie poporului Meu iubit:

Cu milostivire și iubire îi favorizez pe copiii Mei, doresc da-ul lor pentru Mine, tânjesc după inimile lor.

Iubiți copii, vulcanul terorii va erupe în noapte cu focul său. Craterul din partea de sud-est tremură, va ceda în curând, marea îl va înghiți, un tsunami va lovi insula.

Pământul se cutremură, dar nu și inimile oamenilor; deși văd marea mizerie care îi înconjoară, ei nu o iau în seamă și continuă să treacă prin sălbăticia păcatului:

Ce se va întâmpla cu voi, o, oameni, dacă continuați să Mă ignorați? Unde veți găsi odihnă pentru zilele ce vor veni în marele necaz?

Astăzi voi cântați și vă bucurați de marea voastră pervertire, dar dintr-o dată întunericul vă va cuprinde și plânsul și scrâșnitul dinților vor veni la voi, sărmani păcătoși!

Mâna Mea coboară: ... tremurați, o, oameni necredincioși, tremurați, pentru că acum veți cunoaște durerea!

Tremurați, tremurați, o, oameni, biciul Tatălui se va rupe pe spatele vostru, ...veți începe să înțelegeți Patimile Mele, Răstignirea Mea!!!

M-am săturat să aștept, omul s-a îndepărtat de Mine pentru a fi cu adversarul Meu.

Voi încheia această istorie a păcatului pentru totdeauna și voi începe tema măreției în Dumnezeu.

Soldații lui Dumnezeu coboară din cer în care de foc! Iată, sunt înarmați cu sulițe și săgeți, hainele lor strălucesc în lumina cerească, armura lor este în Mine, cu Mine vor veni cu putere și vor distruge falsitatea care este pe Pământ!

Această umanitate va fi îngenuncheată, Dumnezeu Tatăl cere supunere față de poruncile Sale, Legea Sa este una și este pentru totdeauna.

Muriți pentru păcat și nu mai faceți compromisuri cu Satana, istoria este încheiată, timpul s-a terminat, ...deja!!!

Isus.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/08/07/tremate-o-uomini-infedeli-perche-ora-conoscerete-il-dolore/

Un comentariu: