joi, 1 august 2024

ÎMI VOI RIDICA COPIII IUBIȚI DIN SITUAȚIA AMARĂ ȘI ÎI VOI AȘEZA ÎN MINE, ÎN SIGURANȚĂ, APOI VOI FACE CERUL SĂ TUNE – Carbonia, 27.07.2024 (ora 02:35)

Iubiți copii, Dumnezeu Tatăl este cel care vă vorbește: urmați calea Domnului, nu vă pierdeți în iluziile lumii, tot ceea ce știți va dispărea în curând pentru că un Asteroid va lovi Pământul.

Iubiților, vă chem la refugiile Mele, pregătiți-vă să plecați, noile locuințe vă vor surprinde cu frumusețea lor în Mine, Eu Însumi le voi binecuvânta și le voi transforma în funcție de nevoi.

Iubiți copii, acesta este timpul marii apostazii, anticristul este pe cale să se prezinte lumii, odată cu intrarea sa, totul va fi dat peste cap.

Eu nu Îmi voi întârzia intervenția, nu îl voi lăsa să aibă victoria râvnită, îl voi înlătura și îl voi scoate din joc: ... EU SUNT!

Timpul Meu a sosit, îi voi ridica pe copiii Mei iubiți din situația amară și îi voi plasa în Mine, în siguranță, apoi voi face cerul să tune. Această Umanitate care M-a renegat pentru a-l prefera pe dușmanul Meu Îmi va cunoaște mânia.

Afară din Casa Mea, trădătorilor!!! Ați stricat frumusețea Sfintei Mele Evanghelii, ați adresat poporului Meu cuvinte diferite de cele pe care le-am dictat Apostolilor Mei: ...vă voi lega de stâlp, vă voi pune funii la mâini și la picioare și vă voi face bucăți pentru lei! ... Săracii oameni!!!

Cine sunteți voi?

Mă veți învinge?

Veți fi în stare să vă luptați cu Mine?

Tot răul pe care l-ați făcut copiilor Mei va cădea asupra voastră.

Anatema! Anatema! Carnea voastră va putrezi! Pentru o amărâtă de monedă de argint v-ați dat viața, ...bucurați-vă acum de prețul alegerii voastre. Amin

Dumnezeu Tatăl.

https://colledelbuonpastore.eu/2024/07/28/sollevero-i-miei-amati-figli-dallamara-situazione-e-li-mettero-in-me-al-sicuro-poi-faro-tuonare-il-cielo/

Un comentariu: