luni, 5 august 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 20, 22, 25 și 29 iulie 2024

 SÂMBĂTĂ, 20 IULIE 2024 - Fiți atenți

„Trăiți în Timpul Talanților, copii. Fiți atenți.

Eu am rânduit ca toți cei care își folosesc corect talanții să fie acum înălțați. Toți cei care își folosesc talanții pentru rău vor fi acum doborâți.

Pregătiți-vă inimile să vedeți lideri căzând și biserici închise. Eu voi arăta clar oilor Mele cine este pentru Mine și cine este pentru mamona. Fiți atenți.

Priviți, de asemenea, cum ridic biserici mici, aparent nesemnificative, pentru ca toți să vadă marea lor dragoste și modul în care Mă onorează prin ofertele lor și viețile lor de sacrificiu. Recompensele lor vor fi foarte, foarte mari, atât în acest timp, cât și în lumea de dincolo, pentru că îi caut pe cei care îmi vor onora cu adevărat Marele Nume în tot ceea ce spun și fac.”

https://www.facebook.com/photo/?fbid=787542640208764&set=a.403808015248897

LUNI, 22 IULIE 2024 - Orice aveți nevoie

„Copii, pe măsură ce evenimentele despre care v-am avertizat încep să se întâmple, doresc să rămâneți calmi. Doresc să nu cedați tentațiilor dușmanului vostru de a vă teme, deoarece totul va fi mult mai dificil pentru voi dacă o faceți.

Dacă inima voastră va rămâne concentrată pe Mine și vă veți aminti că aceste evenimente nu vin să vă îngrozească pe voi, ci pe cei care au nevoie de mântuire, veți trece mai ușor prin această perioadă.

Amintiți-vă că puteți veni la Mine pentru orice aveți nevoie, . Eu sunt speranța voastră, Eu sunt odihna voastră, Eu sunt pacea voastră. Eu sunt protecția voastră, providența voastră, sunt totul pentru voi. Așa cum poporul Meu Israel a trecut prin Marea Roșie, așa sunt și Eu cu voi și vă voi oferi tot ce aveți nevoie până când vă voi chema acasă la Mine.”

https://www.facebook.com/photo/?fbid=788682746761420&set=a.403808015248897

Joi, 25 iulie 2024 - Slujitorii Mei sau sclavii lui

„Prea mulți dintre cei care se numesc pe ei înșiși după Numele Meu cred că pot trăi cum vor și că Eu tot îi voi binecuvânta.

Copiii Mei, am spus clar în Cuvântul Meu sfânt ce părere am despre păcat. Trebuie să alegeți pe cine veți sluji deoarece liniile sunt trasate acum și nu puteți alege păcatele plăcute cu care vă ispitește dușmanul vostru și să Mă alegeți și pe Mine.

Dacă alegeți să vă trăiți zilele așa cum vă conduce dușmanul, atunci nu sunteți slujitorii Mei, ci sclavii lui.

Alegeți în această zi pe cine veți sluji. Înainte de a fi prea târziu să vă răzgândiți.”

https://www.facebook.com/photo/?fbid=790465633249798&set=a.403808015248897

Luni, 29 iulie 2024 - Domnul întregii creații

"Pe măsură ce omenirea se răzvrătește din ce în ce mai mult împotriva Cuvântului Meu sfânt, lumea în care locuiește se va răzvrăti și ea împotriva lui. (Am văzut că El se referă la cei care refuză să-L recunoască ca Dumnezeu, care sunt hotărâți să facă numai răutăți, și aceștia sunt cei cărora le vorbește în ultimul paragraf al acestui cuvânt).

Eu am stabilit ordinea naturală a întregii creații. Omul nu are niciun control asupra creației Mele - el nu poate controla animalele, nu poate controla plantele, nu poate controla vremea sau oricare dintre corpurile cerești. Eu sunt în controlul întregii naturi.

În acest timp, voi învăța omenirea dincolo de orice îndoială că nu poate controla nimic din creația Mea. 

Așa cum tu te-ai ambiționat să lupți împotriva Mea, Domnul întregii creații, o, om nebun, și Eu Mă voi ambiționa să lupt împotriva ta."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=792803666349328&set=a.403808015248897

Un comentariu: