miercuri, 4 ianuarie 2017

Apel special al lui Isus pentru 9 zile de post şi rugăciune la Casa de Rugăciune a Mamei Sfinte, începând cu 9 ianuarie 2017


Pe 13 decembrie 2016, Isus i-a spus Christinei Gallagher:
 “Poporul Meu, Inima Mea Sfântă strigă la voi să priviţi!
Priviţi ce se întâmplă în lume! Liderii voştri, mulţi dintre ei au semnat acorduri cu otrava stiloului lor pentru a vă distruge. Sunteţi seduşi să înaintaţi în întuneric şi să nu recunoaşteti adâncimea lui malefică. Vedeţi cât de perverşi devin unii … puteţi vedea în mulţi o boală a minţii care îi împiedică să îşi dea seama de distrugerea sufletelor lor prin comportamentul trupurilor lor. Tinerii au devenit atât de confuzi chiar cu privire la propria identitate. Ei îşi caută identitatea personală, dar nu găsesc decât confuzie în droguri, alcool, sex şi depravarea minţii şi a trupului. Iubirea nu se mai găseşte în multe inimi, în special în inimile tinerilor lumii.
Doresc ca poporul Meu să se întoarcă din calea păcatului. Primiţi apelul Meu la viaţa în Mine. Primiţi viaţa şi lumina Mea, atunci va veţi găsi drumul către pace şi inimile voastre vor simţi din nou dragostea.
Mulţi lideri au semnat documente pentru a-i distruge pe mulţi dintre voi; totul face parte din planul aceluia care este anticristul şi care trăieşte printre voi.

Există multe spirite malefice ridicate şi puse la rang de cinste. Mulţi oameni au devenit una cu răul şi întunericul  - chiar şi aceia despre care credeţi că sunt buni. Există puţină bunătate în lumea voastră, dar fărădelegea se răspândeşte ca un virus plin de otravă.

Poporul Meu, Eu doresc ca voi să postiţi şi să veniţi la Casa Mamei Mele şi să vă rugaţi timp de 9 zile începând cu ziua a 9-a a Noului An. Postiţi doar cu ceai şi pâine.
Rugaţi-vă, rugaţi-vă pentru înţelepciunea de a înţelege chemarea Mea şi pe cea a Mamei Mele. Eu doresc ca voi să înţelegeţi răul din lumea voastră şi să recunoaşteţi cum sunteţi atraşi în capcanele răului. Aveţi nevoie să fiţi protejaţi şi cât de mult aveţi nevoie de micuţa Mea pentru a vă îndruma. Ea a îndurat multe pentru voi: nu a fost crezută, a fost ridiculizată, atacată – şi toate pentru voi. Treziţi-vă! Lumea voastră a devenit o mlaştină a iadului şi mulţi merg acolo şi nici nu vedeţi pericolul în care vă aflaţi – în trup, dar mai mare decât pericolul trupesc, este pericolul pentru sufletele voastre.
În curând va fi un mare cutremur în America (cele 2 Americi). America este numită “lumea nouă”, dar este mai degrabă “lumea întunecată”, care îşi răspândeşte otrava în întreaga lume.

Isus S-a referit apoi la două ţări (care nu vor fi menţionate aici), ale căror lideri au făcut un pact şi au semnat documente care vor aduce focul din cer. Acesta va distruge  şi desfigura faţa pământului.

Apoi a urmat un foarte serios mesaj  privind Biserica, care nu este făcut public.

Poruncile Mele sunt date deoparte. Ele trebuie reînnoite şi trăite în toate inimile care vor să aibă viaţa Mea în sufletele lor.
V-am implorat, poporul Meu, să protejaţi vasul Meu. Voi rămâneţi orbi.  Viaţa ei este în mare pericol. Ea este urâtă în multe inimi – mulţi îi doresc sângele. Dacă se întâmplă acest lucru, va fi foarte grav pentru voi. Cu toţii priviţi, dar sunteţi orbi faţă de pericolul real în care este pusă viaţa ei. Poporul meu, ascultaţi şi răspundeţi. Voi continua să repet chemarea Mea şi pe a Mamei Mele. Focul s-a aprins. Fiţi vigilenţi în Spirit. Rugaţi-vă, rugaţi-vă pentru siguranţa voastră. Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt.”

(Duminica 18 decembrie 2016, în timpul Liturghiei, Isus i-a spus Christinei că Catolicii Copţi – care în prezent îndură cea mai severă persecuţie pentru credinţa lor – Îi sunt cei mai plăcuţi Lui.)

Christina este o vizionară irlandeză care primeşte de 25 de ani mesaje de la Isus şi Maica Sfântă. Ea a construit sub îndrumarea mesajelor, mai multe Case de Rugăciune în Irlanda şi Statele Unite, care vor fi loc de refugiu şi rugăciune pentru credincioşi în timpurile de apoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu