vineri, 27 ianuarie 2017

Rozarul Flăcării de Iubire


Pe cruce:
(Potrivit cerinţei Sfintei Fecioare, vom face semnul crucii de cinci ori la rând, cu o evlavie profundă, în cinsta celor Cinci Sfinte Răni ale Mânuitorului nostru Dumnezeiesc.)

În numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh. Amin

Pe bobiţa (inimioara) mare:
Inimă Îndurerată şi Neprihănită a Sfintei Fecioare Maria, roagă-te pentru noi care alergăm la tine!

Pe cele trei bobiţe (inimoare) mici:
1. Dumnezeul meu eu cred în Tine pentru că eşti infinit de bun!
2. Dumnezeul meu eu nădăjduiesc în Tine, pentru că eşti infinit de îndurător!
3. Dumnezeul meu eu Te iubesc, pentru că eşti vrednic de iubire mai presus de orice!

Pe bobiţele (inimioarele) mari:
 Inimă Îndurerată şi Neprihănită a Sfintei Fecioare Maria roagă-te pentru noi care alergăm la tine!

Pe bobiţele (inimioarele) mici:
O, Maica noastră salvează-ne prin Flacăra de iubire a Inimii Tale Neprihănite!

După fiecare decadă spunem:
Inundă cu haruri întreaga omenire prin acţiunea Flăcării Tale de Iubire, acum şi-n ora morţii noastre! Amin.

În încheiere:
(Vom spune de trei ori spre slava Sfintei Treimi:)
Slavă (Mărire) Tatălui şi Fiului şi  Sfântului Duh, precum era la început, acum şi pururea şi-n vecii vecilor. Amin

Site-ul original în limba maghiară al Flăcării de Iubire




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu