joi, 12 ianuarie 2017

ROZARIUL SÂNGELUI PREASFÂNT

 
                                   
   -pentru o moarte bună-

                       Acest Rozariu se compune din 5 decade şi se recită pe un rozariu obişnuit:

pe cruce se face semnul Sfintei Cruci
pe boabele mari (în loc de Tatăl Nostru...) se spune invocaţia:
- Sânge al Lui Isus, susţine viaţa mea;
- Sânge al Lui Isus, binecuvântează moartea mea.

pe boabele mici se spune:
- Isuse al meu, fii îndurător
- Prin meritele Preasfântului Tău Sânge

După fiecare decadă:
- Părinte veşnic, Îţi ofer Preasfântul Sânge al Fiului Tău preaiubit, ca reparare pentru păcatele mele, pentru nevoile Sfintei Biserici, pentru convertirea păcătoşilor şi uşurarea sufletelor din Purgator.


La sfârşitul Rozariului, se spune:
- Mielule de pe Calvar, singura salvare a sufletului meu, Te implor şterge, prin scump Sângele Tău, păcatele din întreaga mea viaţă şi prin meritele aceluiaş Sânge, păzeşte-mă de relele din această lume şi mai ales de moarte neprevăzută.
- Prim meritele scumpului Tău Sânge, asista-mă în ceasul agoniei mele.
- Isuse, Maria şi Iosif, vă dăruiesc inima şi sufletul meu!
- Isuse, Maria şi Iosif, fiţi lângă mine acum şi în ceasul agoniei mele...
- Isuse, Maria şi Iosif, în pace cu voi să-mi dau sufletul meu.
Binecuvântată să fie Neprihănita Zămislire a Preasfintei Fecioare Maria, Mama Lui Dumnezeu.
O, Isuse preablând, nu-mi fi mie Judecător, ci Mântuitor.


Este bine ca acest rozar să se facă zilnic pentru noi, dar se poate spune şi pentu alţii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu