marți, 3 ianuarie 2017

Mesaj ceresc la miezul nopţii

Ce va urma, nu ştiu spune,
C-o fi solo sau în TURME.
Oricum, bine nu ne aşteaptă,
Tot o fi şi foc, şi apă.

Căldura va fi mare,
Îngheţurile,GLACIARE.
Mulţi vucani se vor TREZI,
Pământul va zgudui.

De ce scriu, semne, văd TOT,
Deci va fi un nou, un nou POTOP.
Poate că scriu prea devreme,
Despre asemenea semne.

N-am ce face, doar le scriu,
Când va fi, nu pot să ştiu.
Dar cum vremea a trecut,
A mai rămas puţin timp.

Va fi jale şi prăpăd,
Peste PĂMÂNT şi NOROD,
Şi când se va ÎNTUNECA,
Pământul va TREMURA!

Şi cerul s-o CLĂTINA,
Din el totul va cădea.
Înspre cer de vei privi,
Nimic nu vei mai zări!

Din cer vor DISPARE toate,
Peste tot va fi doar noapte,
Cât în cer şi pe pământ,
Totul va fi zguduit!

Şi-o să apară o LUMINĂ!
Lumina va fi DIVINĂ!
Şi-o să apară de SUS,
Lumina va fi ISUS!

Hai, Isuse, nu mai sta,
Vino cu lumina Ta!

Când primesc mesajele cereşti, eu doar le scriu, cuvintele nu sunt de la mine, aşa că le-am scris de două ori: un nou, un nou potop.
               30|31 .12. 2010


Duhul Sfânt mi-a şoptit un joc de cuvinte. L-am ascultat, le-am subliniat. Mi-a şoptit insistent: “Ce urmează e urgent!”

Va urma, spune,
Solo turme
Ne aşteaptă
Foc şi apă,
Căldură mare,
Îngheţurile glaciare.
Vulcanii se vor trezi,
Pământu’ va zgudui.
Semne peste tot,
Va fi potop!
Despre semne scriu,
Când va fi, nu ştiu.
Vremea a trecut,
Rămas puţin timp,
Jale, prăpăd,
Pământ, norod,
Când întuneca,
Pământul tremura,
Cerul clătina,
Totul va cădea.
Cer privi, nimic zări.
Cer, dispare toate,
Va fi noapte.
Cer, pământ,
Totul zguduit!
LUMINĂ-DIVINĂ, SUS, ISUS.


 Anton  Ciobanu - mesajul face parte din cartea “Mesager al Duhului Sfânt”,  Suceava 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu