vineri, 6 ianuarie 2017

Chemare la Pace

                                                                     Mărturie:
Am trimis prin mail unui vizionar (Anton Ciobanu), mai multe documente printre care şi un document de o pagină cu descrierea de mai jos al Chipului Viu şi Prezent al lui Isus, fără imagine. Mi-a mulţumit pentru imaginea trimisă alături de celelalte documente, ori eu nu i-am trimis imaginea.
Iată a doua minune înfăptuită cu Chipul Viu şi Prezent al lui Isus!
 Este o dovadă în plus că Isus este Viu şi Prezent în această imagine. Mărire în cer lui Dumnezeu şi pace pe pământ oamenilor de bunăvoinţă!
În octombrie 1962, un grup de pelerini americani din Pensilvanya, se găseau în Ţara Sfântă. Printre ei, o doamnă cu numele de Egy Jakie Haas, a făcut mai multe fotografii pe aceste meleaguri sfinte. Când a ajuns acasă, a developat filmul. Spre surprinderea ei, a observat că pe negativul filmului apare o imagine foarte frumoasă care reprezenta Faţa Mântuitorului. Acestă poză reprezintă în acest moment singura originală, reală, Faţa lui Isus. Egy a întrebat pe soţul ei: -Unde am văzut noi, oare, această imagine cu Faţa lui Isus ca aceasta din fotografie? Uimiţi, s-au dus să întrebe preotul care a condus pelerinajul şi care fusese de mai multe ori în Ţara Sfântă, dacă văzuse vreo imagine asemănătoare cu chipul apărut pe clişeu. Dar nici el nu-şi amintea să fi văzut vreodată această imagine. Au arătat fotografia în multe locuri din diferite localităţi unde soseau pelerini din Israel, dar nimeni nu-şi amintea să fi văzut o asemenea imagine. Constatând că nimeni din cei întrebaţi nu-şi aminteau de această imagine, şi crezând că poate au uitat acest moment, deşi era convinsă că tot ce a fotografiat a fost văzut de ea, Egy, pentru moment, nu a mai vorbit nimănui de această imagine.  Privind cu atenţie Chipul, acesta i-a inspirat o aşa de mare dragoste şi pace, încât s-a hotărât să-L multiplice şi să-L dea la persoanele care vroiau să-L primească. Distribuindu-L, a simţit modificări în interiorul ei, şi acelaşi lucru au simţit şi aceia care au vrut să primească această imagine. Astfel, prin fotografierea, multiplicarea şi distribuirea ei, familia ei a devenit misionarul Divinei Feţe a lui Isus printre oameni. Nu este permis să i se pună pe faţă, sticlă, plastic sau să fie înrămată. Cu timpul, s-a constatat că acest Chip nu este miraculos, dar emană din el o mare pace, linişte, şi ce este în poză, este o mare „minune” reală. ÎN ACEASTĂ POZĂ, ISUS TRĂIEŞTE! Cere să ne rugăm în faţa Chipului la ora 24, timp de cincisprezece minute, să-L adorăm ca şi în faţa Sf Euharistii. Dacă o biserică este închisă sau din biserică lipseşte Sf Euharistie, putem să-L adorăm pe Isus, stând în faţa acestei imagini în adoraţie. ATUNCI CÂND ISUS VA VENI DIN NOU PE PĂMÂNT, VA IEŞI DIN ACEST CHIP ŞI DIN SF EUHARISTIE. Mai târziu, astfel de imagini „minune” au mai apărut la Lubbock, Medjugorje şi în alte locuri. Un fotograf a expus în atelierul lui acasă, Faţa Adorată, iar preotul locului, a organizat un grup de rugăciune. Printre credincioşii din grup, era un bărbat, cap de familie, care în decursul timpului, primise o mulţime de sarcini din partea Domnului nostru Isus Cristos. Preotul l-a rugat pe acest vizionar cu numele Ramon, să-L întrebe pe Isus în legătură cu Chipul din fotografie. Isus a răspuns:  „ Copiii Mei, aceasta este Faţa Mea adevărată, să o cinstiţi în toate zilele vieţii voastre. O să primiţi haruri speciale, aşa cum Eu am dăruit acelora care au făcut fotografia. Când au developat fotografia, Eu eram acolo!”  În 1989, Maica Sfântă i-a explicat această imagine unei vizionare şi i-a spus:  „Copiii Mei, să aveţi atâţia bani, ca multiplicând această imagine a Fiului Meu, să ajungă la toată lumea ca să o cunoască, iar jos să se scrie: „ISUS MÂNTUITORUL NOSTRU”. Prin diferiţi apostoli şi vizionari, Isus mai spune: „EU AICI SUNT VIU, SUNT PREZENT!” Isus ne cheamă pe toţi la rugăciune, ne vede şi nu ne putem ascunde de El. Daţi această imagine doar acelor persoane care o vor păstra cu credinţă şi cinste.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu