joi, 12 ianuarie 2017

Rugăciunea la Sf Faţă a lui Isus

                                                   
Fii salutată,o Sfantă Față a lui Isus,Tu imagine plină de demnitate a Maiestăţii Divine.
Fii salutată, o Sfantă Față a lui Isus, Care produci fericire divină tuturor îngerilor şi sfinţilor.
Fii salutată, o Sfantă Față a lui Isus, Tu cel mai frumos şi vrednic de iubire printre toţi oamenii.
Fii salutată, o Sfantă Față a lui Isus,Tu bucuria şi încântarea tuturor acelora, care cred în Tine şi Te iubesc mai presus de orice.
Fii salutată, o Sfantă Față a lui Isus, Care emană în mod desăvârșit iubirea, bunătatea şi îndurarea lui Dumnezeu.
Fii salutată, o Sfantă Față lui Isus, Care a asudat sânge sub chinuri groaznice pentru multele noastre păcate.
Fii salutată, o Sfantă Față a lui Isus, Care a suferit enorm prin sărutul lui Iuda.
Fii salutată, o Sfantă Față a lui Isus, Care din cauza multelor noastre păcate,  a fost chinuită, desfigurată şi deposedată de frumuseţea ei la biciuirea groaznică şi încoronarea dureroasă cu spini.
Fii salutată, o Sfantă Față a lui Isus, Care a suportat fără să murmure toate chinurile fizice şi psihice , ironia şi batjocura.
Fii salutată, o Sfantă Față a lui Isus,Care s-a întors plină de durere către Sfântul Petru.
Fii salutată, o Sfantă Față a lui Isus, Care îmblânzește Mânia Divină.
Fii salutată, o Sfantă Față a lui Isus, Care în veci va fi bucuria şi încântarea celor aleşi.

Veşnice Părinte! Îţi ofer, prin Maria, Fața demnă de adoraţie, plină de răni, sânge şi ocară a Mântuitorului Isus, pentru a ispăşi desacralizarea duminicii, orice blasfemie şi vina întreagă a omenirii.
Isuse al meu , iertare şi îndurare pentru meritele Sfintei tale Fețe. ( de 10 ori).
O, Isuse, prin Fața Ta Sfântă, salvează, luminează, curăţă , aprinde, graţiază şi sfinţeşte sufletul meu. Amin.

                                                                               
                         MESAJ IMPORTANT PENTRU TIMPURILE CE VOR URMA

Cuvintele Tatălui Ceresc:
 "Copiii mei ! Zilele groaznice în care omenirea succede, Chipul Sfânt al Fiului Lui Dumnezeu va fi un autentic ajutor (şervet care va şterge lacrimi) sub care se vor ascunde copiii Mei adevăraţi. Chipul Sfânt va fi un adevărat Dar de sacrificiu, care va atenua Pedeapsa care aşteaptă omenirea. În acele case în care Chipul Sfânt este prezent şi este onorat (admirat), va fi lumină, pentru a se elibera de puterea întunericului. Voi îndruma Îngerii Mei ca în acele case în care Chipul Sfânt este prezent, să fie însemnate şi să păzească pe copiii Mei de necazul care se năpusteşte asupra oamenirii nerecunoscătoare.
 Copiii Mei, fiţi toţi apostolii Chipului sfânt şi răspândiţi această onoare peste tot! Cu cât se va răspândi mai mult, cu atât mai mică va fi nenorocirea. Sfântul Papă Pius al X-lea spunea: "Copiii mei! Dacă voi aţi fi luat în seamă indicaţiile pe care vi le-am spus în legatură cu cinstirea chipului Sfânt, cele două războaie mondiale nu ar fi avut loc. V-am dat indicaţiile necesare, ca în fiecare biserică, mănăstire şi în casele creştinilor, Chipul Sfânt să aibă loc de frunte. Dar, această onoare nu s-a răspândit conform indicaţiilor mele, şi doar într-o măsură mică s-a petrecut răspândirea. Motivul pentru care s-au petrecut totuşi cele două războaie mondiale, a fost mânia Tatălui Veşnic privind omenirea în neonorarea Sfântului Chip. Cerul cere din nou cinstirea Chipului Sfânt şi răspândirea lui. În biserici, mănăstiri şi în casele creştinilor, să fie aşezat în loc ales. Dacă această cinstire se va răspândi, Tatăl va cruţa omenirea de al III-lea război mondial care va fi înfricoşător şi groaznic. Dacă cinstirea Chipului Sfânt în toata lumea se va răspândi, mânia Tatălui Veşnic se va răscumpăra; Îi va fi milă de omenire uitându- se la Chipul Sfânt al lui Cristos. Chipul lui Cristos reprezintă întreaga omenire."
 Părintele Ceresc: "Vă asigur că toţi aceia care vor răspândi cinstirea Chipului Sfânt încă aici pe Pământ dar şi pe Lumea cealaltă vor fi din abundenţă răsplătiţi. Cereţi întotdeauna ca Sfântul Chip să se întipărească în inima voastră."

Părintele beatificat, Pio de Pietrelcina: "Fiule! Faţă de Chipul Sfânt al Domnului nostru Isus Cristos, am purtat o mare admiraţie şi iubire. Cei care cinstesc acest Chip Sfânt, au de asemenea o mare onoare şi în Cer. Ei sunt în preajma Lui Isus şi meditează asupra Chipului Împătimit. Adevăraţii admiratori, încă pe Pământ primesc din abundenţă haruri pentru a ajunge sfinţi. Dar, pentru a ajunge aici, trebuie să trăiască în unire cu dumnezeescul Învăţător, pentru că, fără purtarea crucii, nu există sfinţenie. Trebuie să ne răstignim împreună cu Isus şi să ne rugăm Maicii Sfinte să intervină pentru noi.

 Isus spune: Adevărat vă spun vouă: cine participă cu credinţă, admiraţie şi umilinţă la respectul faţă de Chipul Sfânt, cine reflectă asupra patimilor şi morţii Mele, şi se vor recunoaşte vinovaţi, vă promit nenumărate haruri, şi niciodată n-am să vă părăsesc. Vă promit că pentru toată eternitatea veţi putea contempla la Faţa Mea .(Chipul Meu)

 Maica Sfantă: " O copiii mei ! Ce fericire e în Rai când vezi că Chipul Lui Isus Cristos este adorat în genunchi. Adevărat este că orice adoraţie este bună şi duce la Cer, totuşi admiraţia Chipului Sfânt, această cinstire -- la dorinţa Sfintei Treimi -- are o specială şi importantă însemnătate. Chipul omului este expresia demnităţii şi Isus a fost jignit tocmai în această demnitate. Acesta este motivul pentru care trebuie să ne cerem iertare Mântuitorului prin cinstirea şi adorarea Chipului Sfânt. Să ne cerem iertare. Chipul este oglinda sufletului. Voi, toţi care cinstiţi acest Chip Sfânt, trebuie să fiţi aceia care veţi spăla, şterge, veţi scoate spinii, veţi vindeca rănile. Şi cum? Prin rugăciunile şi jertfele voastre în faţa Chipului Sfânt. Vă asigur, dragii Mei copii, că toţi aceia care vor cinsti acest Chip Sfânt, vor avea parte de mare lumină ca să înţeleagă tainele ultimelor timpuri. Fiind mama voastră, vă asigur ca voi toţi aceia care deţin o deosebită cinstire pentru Chipul Sfânt, veţi primi o lumină deosebită, iar în Ţara Raiului veţi fi în imediata apropiere a Mântuitorului. Cei care cinstesc Chipul Sfânt vor primi toate aceste haruri. Nu tergiversaţi aceste haruri, penru că le puteţi pierde cu uşurinţă. Dragii Mei copii ! Îngrijiţi-vă ca în fiecare zi să vă rugaţi acasă câte o rugăciune scurtă Lui Isus Cristos către Chipul Sfânt al Mântuitorului. Nu uitaţi să-L salutaţi în fiecare dimineaţă pe El, şi înainte de culcare, rugaţi-vă sa fiţi binecuvântaţi. Aşa veţi ajunge în Ţara Cerului."

 Isus : Copiii Mei, dacă contemplaţi Chipul Meu dumnezeesc, atunci veţi înţelege cât de milostivă este Sfânta Mea Inimă. Chipul Meu este oglinda Inimii Mele. Vă arăt vouă că inima Mea este smerită şi milostivă, şi că Inima Mea este aşa de mare, că fiecare creştin primeşte loc acolo. Iubirea Inimii Mele este aşa de mare încât şi-a dat ultima picătură de sânge pentru voi. Există o iubire mai mare decât atunci când îţi dai Inima cu totul, care închide în ea pe toţi oamenii ? Priviţi Chipul Meu însângerat, plin de praf, bătut, umflat, chinuit de duşmani. Gândiţi- vă ce durere mare şi ce mâhnire a simţit Inima Mea, cât de mult a suferit! Împăcă-ţi-Mi Chipul Meu dumnezeesc şi-mi consolaţi Inima Mea plină de durere!
Copiii Mei! Urmând acest drum, ajungeţi la adânca iubire Euharistică. Priviţi cum risipesc peste voi iubirea Mea! Trupul Meu vi- L dau vouă spre a fi mâncat şi Sângele Meu spre a fi băut, ca să vă hrănesc sufletele, să câstigaţi fericirea veşnică.
Copiii Mei ! Stiţi ce a pricinuit Măicuţei Mele Sfinte cea mai mare durere ? Chipul Meu desfigurat, lipsit de orice frumuseţe. Acest Chip pe care de atâtea ori  Ea l-a mângâiat cu mâinile ei Sfinte. Ce durere a fost în Inima ei Preasfântă, să vadă Chipul Meu Sfânt desfigurat! A semănat mai mult cu faţa unui lepros decât cu Chipul Fiului ei ! Stiţi care a fost cea mai mare fericire a Sfintei Mele Mame de care a avut parte după chinurile Mele din vinerea mare? Chipul Meu glorificat în care mi-a văzut dumnezeirea! Ori de câte ori, împăcaţi Chipul Sfânt,  consolaţi dureroasa Inimă imaculată a Sfintei Mele Mame. Dar, dacă îmi dispreţuiţi Chipul Sfânt, tot de atâtea ori Inima Mamei Mele va fi străpunsă de pumnale. Oferiţi Chipul Sfânt Tatălui Ceresc şi El va fi milostiv cu voi. Vă rog pe voi toţi,  cinstiţi Chipul Meu Sfânt şi-L aşezaţi la loc ales în casele voastre, pentru ca mila Tatălui să vă umple cu haruri şi să vă ierte păcatele. Promit în mod solemn, ca cei care răspândesc cinstirea şi iertarea Chipului Meu Sfânt, pe aceia am să-i apăr de pedeapsa care ameninţă omenirea. Cei care în urma judecăţii vor fi totuşi pedepsiţi prin moarte, atunci vor muri ca martiri şi ajung printre sfinţi. De asemenea, se vor lumina în timpul haosului ce se va petrece în Biserica Mea. Veniţi toţi la Mine prin Sfânta Mea Măicuţă! Adevărat, adevărat vă spun vouă, că cei care răspândesc cinstirea Chipului Meu, vor primi harul prin care niciunul din rudele lui nu vor pieri, iar cei care sunt în Purgator, se vor elibera curând. Să spuneţi oamenilor: Tatăl Meu Ceresc a anunţat că aceia care se împotrivesc acelora care răspândesc Chipul Meu Sfânt, vor fi incapabili să înţeleagă Sfintele Taine ale Lui Dumnezeu şi se vor împiedica mult. Dumnezeu Tatăl Meu spune: Chipul Meu înfăţişeaza Chipul Lui. ( adica al Lui Dumnezeu) Promit acelora care nu înţeleg această cinstire (adoraţie), dar se roagă cu precădere Maicii Sfinte pentru lumină, aşa, vor ajunge să înţeleagă recunoaşterea Mea.
 Regele Cristos: "Adoraţi Chipul Meu dumnezeesc, ca să înţelegeţi focul iubirii din Inima Mea. Iubirea inimii Mele se reflectă prin Chipul Meu. Iubiţii Mei copii! Priviţi Chipul Meu învineţit, acoperit cu sânge, sudoare şi scuipat. Şi prin el, priviţi cum este Inima Mea Sfântă! Prin Chipul Meu Dumnezeesc veţi cunoaşte iubirea Mea fără de margini, care vă iubeşte pe voi. În ea se oglindeşte Inima Mea jignită şi chinuită (dezonorată) de păcatele voastre. Copiii Mei! De câte ori cereţi iertare, -- Inima Mea se umple de milostenie şi mulţi păcătoşi se convertesc. Priviţi la faţa Mea sângerândă ! Ce v-aş mai putea spune ? Aş mai putea spune ceva pentru tine ? Oare , mă mai asculţi? Ai milă pentru Mine când mă vezi aşa ? Să ştii că pentru tine am suferit.

" Maica Sfantă se roagă: Ajutăţi răspândirea cinstirii Chipului Sfânt în arii cât mai largi, să ajungă în fiecare casă! Aceasta este modalitatea prin care puteţi îndepărta din pedepsele grele ce urmează."
 Doamne, arată-ne Faţa Ta şi ne mântuim !!! Chipul Iubitului meu Isus, care eşti demn de adoraţie ! Te ador şi te iubesc din toată puterea sufletului meu! Te rog cu umilinţă , să refaci în sufletul meu, imaginea Lui Dumnezeu ! Creează o inimă curată în mine, Doamne ! Nu mă îndepărta de la Faţa Ta! Să se petreacă totul în mine din Voinţa Ta, Isuse, spre Slava Ta, din Iubire pentru Tine ! Amin.
 Părinte veşnic ! Îţi ofer Ţie, Doamne, Faţa Fiului Tău demnă de adorare, spre slava Sfântului Tău Nume şi vindecarea sufletului -elor ... sau a tuturor sufletelor ........ Amin.

 În 1995, luna februarie, în Africa de vest, în Cotonou (Benin), un tablou cu Chipul Sfânt a început să sângereze. Urgent a fost chemat un medic dar, până el a ajuns, n-a mai reuşit să ia sânge pentru că acesta s- a coagulat. 13 martori au fost de faţă, când o voce a spus:"Am să vin din nou, iar medicul va putea face analiza ." Au pregătit eprubete ca să poată face analiza. Apoi, în 15 martie aprox., în jur de ora 17, Chipul Sfânt a început să sângereze în mod abundent, încât au putut aduna sângele. Eprubeta s-a umplut până la un sfert după care vocea a spus: " Destul, acum eu am să umplu."Medicul a constatat că după 45 min s-a umplut complet. Cum s-a petrecut asta? Nu a putut explica, s-a minunat doar! 12 martori au fost de faţă. Aşa de tare sângera tabloul, că trăsăturile Chipului Sfânt abia se puteau desluşi. Sângele a fost analizat şi rezultatul a fost: sânge omenesc grupa sanguină AB, Rh pozitiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu