vineri, 17 noiembrie 2023

ACESTA ESTE CEASUL RĂSCUMPĂRĂRII! – Carbonia, 07.11.2023

Fiică iubită,

·         calvarul Meu a fost foarte dureros,

·         călăii Mei nu au avut milă de Mine,

·         chiar și astăzi ei Mă răstignesc cu jignirile lor.

Scrie, dulcea mea floare, scrie-le copiilor Mei:

·         să știe că ziua lor va veni nouă în milstivirea lui Dumnezeu.

·         Eu voi vorbi inimilor oamenilor.

·         Iată, deja se aude tunetul mâniei lui Dumnezeu Tatăl,

·         inimile celor răi se vor întoarce de frică.

Dumnezeu în Atotputernicia Sa:

·         Își va arăta mânia împotriva celor răi,

·         El va distruge răul,

·         va reda poporului Său pacea pierdută.

·         Vântul de est suflă puternic,

·         uraganul blestemat al răului este pe cale să cuprindă întregul Pământ,

·         această Umanitate va suferi o mare încercare.

·         Un asteroid se apropie de Pământ!!!

Copiii Mei, poporul Meu credincios,

·         te consacru Inimii Mele,

·         te îmbrățișez,

·         te ridic din acest cuptor!

·         Deschide-ți inima spre Mine, o, omule!

·         ridică-te din lucrurile lumii:

·         nimic nu-ți aparține,

·         abandonează păcatul;

·         ține-te strâns de Mine,

·         dă-mi viața ta,

·         pune totul în mâinile Mele sfinte,

·         pentru ca Eu, Dumnezeul tău iubitor, Creatorul tău,

·         să te readuc la viața adevărată în Mine.

Ridică-te "nou", Fiul Meu binecuvântat,

·         ridică-te la noul Soare:

·         viața pe acest Pământ va trece,

·         dincolo de această viață există viața adevărată în iubire și bucurie imensă.

Omul nu vrea să abandoneze ceea ce a creat pentru el însuși în această lume,

·         dar vine ora alegerii,

·         despărțirea de lucrurile de prisos va fi începutul lucrurilor în Dumnezeu,

acele lucruri care nu vor trece niciodată pentru că sunt în Dumnezeu și din Dumnezeu!

Iubiți fii,

·         dați-vă pe voi înșivă pentru Mine,

·         dați-mi un "da" credincios, aveți încredere în Mine,

·         nu-Mi întoarceți spatele,

·         nu vă lăsați prinși de satana.

Iubitele Mele creaturi,

·         iată-mă aici pentru toți cei care spuneți că Mă iubiți, dar în realitate vă iubiți pe voi înșivă.

·         și ceea ce posedați pe acest pământ,

·         în adevăr vă spun: totul va trece din lucrurile acestei lumi,

·         toate vor fi rase de pe fața pământului, nu vă pierdeți sufletele voastre

·         pentru a păzi lucruri pe care nu le veți mai poseda.

·         Nu vă puneți împotriva Mea, nu fiți zgârciți cu Dumnezeul vostru Iubire, fiți cinstiți cu El, nu creați capcane, ...Dumnezeu este! Puterea și tăria sunt în El.

·         Nu ascultați de sfătuitorii răi: ...ei se îmbracă în lumină, dar sunt ai întunericului.

·         Nu faceți greșeala de a vă pune împotriva Dumnezeului vostru.

·         Iarna intră cu putere:

·         războiul va fi în toate neamurile, în casele voastre!

·         Nu puneți mâna pe comorile pe care le dețineți pe Pământ: lăsați-Mi-le Mie;

·         Nu vă îndoiți de Iubirea Mea și de fidelitatea Mea!

·         Eu sunt Cel Care a creat toate și Care va distruge toate,

·         Eu voi mătura răul, voi readuce strălucirea bieților Mei Fii, celor care, din dragoste pentru Mine, și-au dat viața pentru Mine.

Înainte, copiii Mei:

·         Aveți încredere în iubirea Mea,

·         nu fiți trădători, ci "drepți" și "fideli Iubirii".

·         Vă voi găsi în somn...!

·         Nu-l jigniți pe Dumnezeul vostru cu promisiuni pe care nu le veți respecta, ca nu cumva mânia Lui să se abată asupra voastră.

·         Nu vă jucați cu Cel care v-a creat și S-a dat pe Sine însuși pentru mântuirea voastră.

Acesta este ceasul răscumpărării: ...cine vrea să înțeleagă, să înțeleagă!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/11/13/questa-e-lora-del-riscatto/

Un comentariu: