marți, 28 noiembrie 2023

Un mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihail dat lui Shelley Anna

În timp ce penele angelice mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând:

Iubiți locuitori ai Inimii lui Isus Cristos, primiți binecuvântările care curg din Inima Sfântă a Domnului și Mântuitorului nostru în această zi!

Nimeni nu știe ziua sau ora! Folosiți-vă simțurile! Treziți-vă din somnul vostru și recunoașteți semnele care sunt în jurul vostru. Semne care semnalează și indică revenirea Domnului nostru.

Soarele și luna se vor întuneca în timp ce, cerurile vor plânge și pământul se va chinui. Un întuneric va coborî în timp ce mireasa lui Cristos se pregătește pentru plecarea ei.

Elementele pământului vor anunța în curând cupele mâniei lui Dumnezeu, în timp ce trâmbițele vor începe să sune.

Mielul lui Dumnezeu va începe să rupă cele șapte peceți, numărul desăvârșirii.

Iubiții Domnului și Mântuitorului nostru, pregătiți-vă inimile, astfel încât numele voastre să fie găsite în Cartea Vieții a Mielului.

FALSE PROFEȚII proclamă mesaje false pentru a insufla teamă și pentru a promova panica în rândul creaturii umane cu credință instabilă.

Rugați-vă pentru discernământ în timp ce vegheați și vă rugați la lumina lumânărilor binecuvântate.

PRIVIȚI ÎN SUS! Răscumpărarea voastră se apropie!

Iubiți locuitori ai Inimii lui Cristos, nu veți înfrunta încercările necazului cel mare!

Eu, Sfântul Mihail Arhanghelul, vă voi apăra cu sabia mea scoasă din teacă și cu scutul meu mereu înaintea voastră. Așa zice Apărătorul vostru vigilent.

                În acel timp, se va ridica Mihail, marele conducător care stă peste fiii poporului tău. Va fi un timp de strâmtorare cum nu a mai fost de când există un popor şi până în acel timp. În acel timp, va fi salvat poporul tău, oricine va fi găsit scris în carte. Mulţi dintre cei care dorm în ţărâna pământului se vor trezi: unii pentru viaţa veşnică, iar alţii pentru ocara şi dezgustul veşnic. Daniel 12:1-2

Confirmare din Scripturi

Pentru că Dumnezeu nu ne-a predispus pentru mânie, ci pentru dobândirea mântuirii prin Domnul nostru Isus Cristos, care a murit pentru noi pentru ca, fie că veghem, fie că dormim, să trăim împreună cu el! De aceea, îmbărbătaţi-vă unii pe alţii şi edificaţi-vă unul pe altul, aşa cum de altfel şi faceţi! 1 Tesaloniceni 5:9-11

Isus a început să le spună: „Aveţi grijă să nu vă înşele cineva! 6 Vor veni mulţi în numele meu, spunând: «Eu sunt» şi-i vor înşela pe mulţi. Marcu 13:5-6

Strig către tine, Dumnezeule, căci tu mă asculţi, pleacă-ţi urechea spre mine şi ascultă cuvintele mele! Arată-ţi milostivirea Ta cea mare, Tu, care cu dreapta Ta îi scapi de duşmani pe cei care caută refugiul în tine! Păzeşte-mă ca pe lumina ochilor;

adăposteşte-mă la umbra aripilor tale Psalmi 17:6-8

Fraţilor, eu nu consider că i-aş fi cucerit, dar un singur lucru fac: uit cele din urma mea şi mă avânt către cele dinainte. Filipeni 3:13

Feriţi-vă de profeţii falşi care vin la voi în haine de oi, dar înăuntru sunt lupi răpitori! Matei 7:15

Nu va intra în ea nimic impur, nici cel care săvârşeşte lucruri abominabile şi nici cel mincinos, ci numai cei care sunt scrişi în cartea vieţii Mielului. Apocalips 21:27

Şi voi face minuni sus, în cer, şi semne jos, pe pământ: sânge şi foc şi nor de fum. Faptele Apostolilor 2:19

Şi vor fi semne în soare, în lună şi în stele, iar pe pământ popoarele vor fi îngrozite, năucite de vuietul mării şi al valurilor. Oamenilor li se va tăia răsuflarea de groază în aşteptarea celor care vor veni în lume, căci puterile cerurilor vor fi zguduite. Şi atunci îl vor vedea pe Fiul Omului venind pe un nor cu putere şi cu mare glorie. Când vor începe să se întâmple acestea, întăriţi-vă şi ridicaţi-vă capul, pentru că se apropie eliberarea voastră!”.

La fel şi voi, când veţi vedea că acestea se întâmplă, să ştiţi că împărăţia lui Dumnezeu este aproape! De îndată ce vedeţi că înmuguresc, vedeţi de la ei şi ştiţi că vara este deja aproape.

Şi le-a zis o parabolă: „Uitaţi-vă la smochin şi la toţi copacii! Luca 21:25-26-27-28-31-30-29

Ei l-au întrebat: „Învăţătorule, când vor fi acestea şi care va fi semnul că ele au să se întâmple?”.

El le-a zis: „Vedeţi să nu fiţi înşelaţi, căci vor veni mulţi în numele meu, spunând: «Eu sunt» şi: «Timpul este aproape»! Nu mergeţi după ei! Când veţi auzi despre războaie şi revolte, nu vă temeţi, căci trebuie să se întâmple acestea mai întâi, însă nu va fi îndată sfârşitul!”. Apoi le spunea: „Se va ridica un neam împotriva altui neam şi o împărăţie împotriva altei împărăţii. Vor fi cutremure mari şi, în diferite locuri, foamete şi epidemii; vor fi fapte înfricoşătoare şi semne mari din cer. Luca 21:7-11

Despre ziua şi ceasul acela nu ştie nimeni, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci doar Tatăl.  Matei 24:36

https://beloved-shelley-anna.webador.com/messages-from-heaven-4

Un comentariu: