sâmbătă, 4 noiembrie 2023

Timpul răscumpărării voastre se apropie atât de mult, Shelley Anna

Isus spune:

În curând voi veni după mireasa Mea și o voi lua din această vale de lacrimi. Voi șterge lacrimile din ochii ei. Orice amintire a durerii va fi ștearsă din mintea ei, iar ea va petrece veșnicia cu Mine, scăldată în lumină și iubire. Așa vorbește Domnul.

Isus continuă:

Iubiților, aștept cu răbdare inimile care se predau. Nu vă mai îndoiți. Căci ora este târzie și în curând ușa va fi închisă. Mulți, vor striga: "Lăsați-mă să intru!". Și va fi plâns și scrâșnire de dinți în întunericul de afară. Luați aminte la chemarea Mea și ascultați. Adăpostiți-vă în Mine. Evenimentele sunt acum în aliniere, pe măsură ce se apropie ora. Nu-Mi dați niciodată drumul la mână. Eu sunt fortăreața voastră.

Așa vorbește Domnul.

Confirmare din Scriptură

 Domnul nu întârzie [împlinirea] promisiunii, după cum consideră unii întârzierea, ci el este îndelung răbdător faţă de voi, întrucât nu vrea să se piardă cineva, ci ca toţi să ajungă la convertire. Dar ziua Domnului va veni ca un hoţ; [în ziua aceea], cerurile vor dispărea cu vuiet, principiile elementare se vor distruge în foc, la fel şi pământul cu toate lucrurile care vor fi găsite. -2 Petru 3 : 9~10

Adevăr, adevăr vă spun că cine ascultă cuvântul meu şi crede în cel care m-a trimis are viaţa veşnică şi nu ajunge la judecată, ci a trecut de la moarte la viaţă.  Ioan 5 : 24

https://beloved-shelley-anna.webador.com/messages-from-heaven-1 

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere