miercuri, 29 noiembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 19, 20 și 21 noiembrie 2023

 DUMINICĂ, 19 NOIEMBRIE 2023

Repostat: Leul înfometat, 22 iulie 2017

 "Atât de mulți dintre copiii Mei sunt înșelați, iar ei nu văd acest lucru. Semnele sunt toate acolo, copiii Mei. Treziți-vă! Nu știți să fiți vigilenți în acest timp? V-am spus că Satana umblă ca un leu care răcnește, căutând pe cine să devoreze. El stă în fața ușii voastre și voi nu-l recunoașteți. Toți cei care vin cu zâmbete și daruri nu sunt de la Mine. Când îi veți deschide ușa, leul flămând vă va devora.

Guvernele zâmbitoare caută să vă devoreze națiunea. Dușmanul vostru zâmbește când se gândește cum vă va distruge.

Ați intrat într-o perioadă în care înșelăciunea este în mare creștere. Satana lucrează prin mulți pentru a înșela poporul Meu. El strigă de pe țărmuri îndepărtate și voi credeți că sunt Eu. Cum se face că nu-l recunoașteți? Cum se face că nu vedeți că nu este de la Mine în ceea ce sunteți implicați?

Gropile se adâncesc, capcanele sunt din ce în ce mai strânse. Satana dorește să vă țină captivi pentru ca voi să nu-Mi slujiți în acest timp.

Trebuie să alegeți să vă eliberați din capcanele lui, să nu-i credeți minciunile ca să fiți devorați."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=649592840670412&set=a.403808015248897

LUNI, 20 NOIEMBRIE 2023

Repostat: Totul va fi bine, 9 decembrie 2020

 "Copiii Mei trebuie să învețe să își țină ochii ațintiți asupra a ceea ce este important. Lumea oferă multe distracții, copiii Mei, iar tot timpul pe care îl mai aveți pe pământ nu va însemna nimic dacă nu vă păstrați concentrarea asupra a ceea ce contează.

Cunoașteți munca pe care v-am încredințat-o și aceasta ar trebui să fie principala voastră atenție acum, după timpul petrecut cu Mine. Nu renunțați la timpul petrecut cu Mine sau la rugăciunile voastre. Pe măsură ce timpul se întunecă, apropiați-vă de Mine și totul va fi bine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=650089433954086&set=a.403808015248897

MARȚI, 21 NOIEMBRIE 2023

Repostat: Nu vă întoarceți spre lume, 17 octombrie 2017

 "În vremurile care vor veni, poporul Meu va fi tentat să recurgă la căile lumești și la păcat pentru a obține lucrurile de care are nevoie.

Copiii Mei, voi Mă dezonorați foarte mult atunci când păcătuiți pentru a obține ceva ce Eu vă ofer gratuit. Dacă mințiți, înșelați, furați sau ucideți pentru a obține cele necesare zilnic, atunci nu Mă cunoașteți deloc, pentru că dacă M-ați cunoaște, ați ști că trebuie doar să-Mi cereți ceea ce doriți, ceea ce aveți nevoie. Eu sunt un Tată iubitor și am grijă de copiii Mei care Mă cunosc.

Cuvântul Meu vă spune că păcatul vostru are consecințe mari. Cu atât mai mult acum, când se apropie sfârșitul tuturor lucrurilor, iar Eu vă purific.

Petreceți-vă timpul urmându-Mă, ca să Mă cunoașteți și nu veți avea nevoie de nimic pe care să nu-l puteți obține fără să păcătuiți."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=650571200572576&set=a.403808015248897

Un comentariu: