vineri, 24 noiembrie 2023

CERUL SE VA ÎNTUNECA ȘI TOTUL VA ÎNCEPE SĂ SE CUTREMURE ȘI NORII DIN CER VOR TRIMITE GRINDINĂ ȘI ÎN INIMILE OAMENILOR VOR ÎNCEPE SĂ TREMURE ȘI SĂ CREADĂ ÎN SFÂRȘIT CĂ EU SUNT SINGURUL ȘI ADEVĂRATUL DUMNEZEU!

 Mesajul din 10 noiembrie 2013 este republicat. 

Ora devine minut și minutul devine secundă! - Carbonia, 10 noiembrie 2013, ora 15:04-15:21

 Totul va începe în noiembrie, totul va începe într-o zi de vineri!!!

Cerul se va întuneca și totul va începe să tremure și norii din cer vor trimite grindină și în inimile oamenilor vor începe să tremure și în sfârșit vor crede că Eu sunt Singurul și Adevăratul Dumnezeu! Da! Voi face ca fiecare inimă să tremure și o voi face să Mă urmeze pentru că voi vorbi inimilor copiilor Mei și ei Mă vor recunoaște.

Iubiți copii, nu tot ceea ce va veni va fi dăunător pentru această omenire necredincioasă și perversă, ci va veni în beneficiul tuturor celor care până acum nu au crezut în Mine.

Îmi voi tuna Vocea în inimile copiilor Mei, îi voi scutura din somnul pe care îl trăiesc, le voi deschide ochii și Mă vor vedea așa cum sunt!!!

Este Paștele Domnului, oamenilor! Iată, El vine să ia în stăpânire tot ce-i aparține, vine să-i ia pe ai Săi la Sine și să-i facă să intre în Divinitatea Sa ca să nu se mai piardă niciodată.

Ce Dumnezeu nu și-ar chema copiii înapoi, ce Tată ar permite acestea fără să îi avertizeze pe copiii Săi ca să fie scoși din primejdia care planează asupra lor?

Copiii Mei, vara este aproape, smochinul este deja înflorit, în curând veți mânca din el și vă veți umple de Mine "dacă" vă veți converti.

Veți fi plini de lumină și strălucire în Maiestatea Divină a Iubirii voastre de Dumnezeu, tot ce a fost în trecut va fi uitat când Cerul vă va deschide Noul Ierusalim pe Pământ.

Acum, cu toții, acum, copii ai lui Israel, agățați-vă de Pieptul Meu pentru ca niciun rău să nu vă poată îndepărta de Viață. Curaj, sufletele Mele binecuvântate, îndepărtați păcatul și îndreptați-vă pe căile Iubirii Eterne, Dumnezeu este acolo, Dumnezeu există, El Trăiește!!!! Și Trăiește în fiecare dintre voi! Mângâiați această Iubire a Lui în voi și veniți la Sfântul Său Altar pentru a vă alătura Lui în Sfântul Sacrament.

Eu știu fiecare mișcare a adversarului, nu voi eșua în ținta Mea, Dreptatea Mea va fi mare, voi salva poporul Meu! Veniți, copiii Mei, a venit ceasul să vă întoarceți la Mine, să vă adun pe toți în Mine, Soarele va străluci veșnic pentru copiii Mei, pentru ei sunt pregătite Ceruri noi și un Pământ nou, unde va domni strălucirea Iubirii!

Sfințiți-vă în Mine, copiii Mei, Eu aștept întoarcerea voastră pentru a vă lua de la război și distrugere, de la mizeria și răutatea lui Satan.

Înainte! Timpul ne presează! Ora devine minut, iar minutul devine secundă!

La o clipire de aripi totul se va prăbuși și iadul va veni pe pământ.

Renunțați la păcat, o, oameni, revendicați iubirea și întoarceți-vă la iubire pentru a vă bucura de o viață fericită și veșnică.

Curaj, vin în ajutorul vostru, chemați-Mă și voi fi cu voi!

Dumnezeu Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/11/23/il-cielo-si-oscurera-e-tutto-comincera-a-tremare-e-le-nuvole-dal-cielo-manderanno-giu-la-grandine-e-nei-cuori-degli-uomini-sincomincera-a-tremare-e-credere-finalmente-che-io-sono-lun-2/

Un comentariu: