luni, 13 noiembrie 2023

AMERICA, AMERICA... POPORUL TĂU VA PLÂNGE! ȘI TU, ITALIA MEA, UNDE AI AJUNS? – Carbonia, 06.11.2023

 Iubită fiică, este Dumnezeu Tatăl care vine la tine pentru a-ți spune toată durerea Sa pentru această omenire rea:

Am nevoie de ajutorul fiilor Mei, pentru ca ei să poată duce oamenilor mesajul Meu de Iubire și de Mântuire!

Puneți în practică Legile Iubirii, o, oameni, Dumnezeu, adevăratul vostru Dumnezeu, este Iubire infinită! Întoarceți-vă la adevărata Doctrină a lui Dumnezeu și slujiți-L cu tot Da-ul vostru în fidelitate și iubire adevărată.

Eu spun acestei Umanități în pericol: Satana se joacă cu viețile oamenilor... iar ei se arată docili și de acord la jocul lui batjocoritor. Este timpul ca omul să deschidă ochii: calvarul său va fi teribil dacă nu se îndreaptă "acum"!

Convertirea ta este urgentă, o, omule!!! Trezește-te! Ridică-te! Întoarce-te la Viață!

Abandonează moartea!

Iubiți fii: fiți vigilenți, războiul este în desfășurare și,.... nu se va opri! Pactul omului cu satana a avut loc: el și-a vândut sufletul dușmanului său.

Bieții oameni! Sosirea iminentă a unui asteroid va fi un semn al mâniei Mele!

V-ați negat Creatorul vostru pentru a urma moartea! Ați distrus orice lucru bun! Ați otrăvit pământul, apa și mai ales sufletele voastre! Nu veți găsi mântuirea decât dacă vă veți cere iertare pentru răul pe care l-ați făcut.

În Divinitatea Mea trinitară, chem poporul înapoi la Mine: îl chem înapoi pentru a-l salva.

Nu fi surd la chemarea mea la mântuire, o, omule! Eu sunt Tatăl tău, singurul tău Bine! Gata cu răutatea!

Convertiți-vă, întoarceți-vă la viață, abandonați răul; ridicați-vă cu putere, renunțați la blestemul lui satana, implorați Milostivirea Mea.

Ultima trâmbiță este pregătită să sune: Îngerul lui Dumnezeu, vă cheamă la vigilență maximă: ... sunteți martorii dezlănțuirii naturii și a războiului.

America, America: de ce i-ai întors spatele Creatorului tău? De ce v-ați îndepărtat de El? Satana a reușit să insufle răul său în inima voastră: sunteți plini de mizerie,, îmbibați de răutate.

America, America... poporul tău va geme!

Iar tu, Italia Mea, unde ai ajuns? Din pieptul tău, astăzi țâșnește răul infinit: semnul tău e în moarte! Te-ai vândut dușmanului, ai cedat lingușirilor lui, mi-ai întors spatele!

 Iar tu, Biserica Mea, tu, care odinioară radiai de Mine, te-ai înălțat la Mine, ... Mă combați! Tu ai deschis porțile Casei Mele dușmanilor, și M-ai vândut!!! Pentru o amărâtă monedă de argint îți vei pierde viața!!!

Iată, Eu trebuie să vin să alung pe trădători din Casa Mea! Vin să revendic ceea ce-Mi aparține. Acesta va fi sfârșitul celor răi ... și va fi glorie pentru urmașii Mei: cei care, în fidelitate și dragoste adevărată, M-au urmat, onorându-Mă și glorificându-Mă cu "Da-ul" lor sincer.

Întunericul va veni pe neașteptate: tunete și fulgere vor lovi Pământul. Trebuie să pun capăt acestei mocirle. Iată, spun DESTUL! acestei Umanități care a uitat de Creatorul ei. Amin.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/11/07/america-america-il-tuo-popolo-gemera-e-tu-italia-mia-dove-sei-finita/

2 comentarii: