duminică, 19 noiembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 5, 6, 8 și 9 noiembrie 2023

DUMINICĂ, 5 NOIEMBRIE 2023

Repostat: Răspunsuri, 6 ianuarie 2017

"Vă conduc acum spre răspunsuri la întrebările la care ați dorit să vă răspund. Vă conduc spre soluții la problemele pentru care v-ați rugat. Vă conduc spre revelații care au fost reținute până acum.

Săpați adânc în timp ce vă conduc și vă voi dezvălui mistere pe care ați dorit să le cunoașteți. Timpul se scurge, Eu dezvălui taine ascunse copiilor Mei care se arată vrednici."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=642470984715931&set=a.403808015248897

LUNI, 6 NOIEMBRIE 2023 - Numeroasele binecuvântări pe care le pierdeți

" În acest timp, mulți dintre copiii Mei se simt pierduți cu privire la ceea ce ar trebui să se concentreze. Copiii Mei, oare nu v-am spus Eu? Oare nu ați auzit? Doresc ca voi să-i căutați pe cei pierduți și să-i aduceți în Împărăția Mea. Doresc ca voi să vă ocupați de salvarea sufletelor.

Atât de mulți dintre voi trăiesc în lipsuri și totuși răspunsul la tot ce aveți nevoie este în fața voastră. Voi alegeți să alergați după activități lumești, când Eu ofer tot ce au nevoie celor care se ocupă de nevoile Împărăției Mele.

Voi nu înțelegeți câte binecuvântări pierdeți în fiecare zi, de fiecare dată când căutați lucrurile lumești și nu cele ale Mele, în care nu mijlociți nici măcar câteva minute pentru cei care sunt pierduți și suferă.

Atât de multe rugăciuni pe care Mi le-ați adresat Mie, la care doresc să răspund, dar voi Mă ignorați."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=642935971336099&set=a.403808015248897

MIERCURI, 8 NOIEMBRIE 2023

Repostat: Împărțiți, 10 ianuarie 2017

"Sunteți împărțiți între două lucruri, dar știți deja pe care l-am ales pentru voi. Eliberați-mi-l pe celălalt și priviți ce voi face, pentru că voi depăși orice așteptare.

Oamenii își plănuiesc căile lor, dar cu adevărat Eu vă dirijez pașii. Când vă supuneți Mie și planului Meu pentru viața voastră, sunteți binecuvântați în plus pentru ascultare.

Nu ezitați atunci când știți ce vă spun să faceți. Rugați-vă, aveți încredere și ascultați.

Ascultați de Mine în toate lucrurile și fiți binecuvântați."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=644072964555733&set=a.403808015248897

JOI, 9 NOIEMBRIE 2023 – Veți putea sta în picioare?

"Ce veți face, copii, când va veni acea dimineață teribilă în care totul va fi pierdut și distrugerea vă va înconjura? Ziua despre care v-am avertizat de mult timp?

Cum veți reacționa atunci când veți fi pierdut atât de mult și sufletul vostru va fi plin de durere? Puteți rămâne în credința voastră în Mine în cele mai întunecate momente ale voastre? Credința a fost testată și încercată? Puteți continua să mergeți cu Mine și să respingeți mângâierile păcatului în acel moment? Se vor îndrepta gândurile voastre spre Mine în acel moment sau vă veți gândi la voi și la tot ceea ce veți face atunci în lipsă?"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=644455231184173&set=a.40380801524889

Un comentariu: