vineri, 10 noiembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 28, 29, 30 și 31 octombrie 2023

 SÂMBĂTĂ, 28 OCTOMBRIE 2023

REPOSTAT: Odihna, 8 ianuarie 2017

"Odihniți-vă, copiii Mei, odihniți-vă. Veniți deoparte cu Mine și Eu vă voi reîmprospăta spiritul. Luați-vă timp pentru Mine astăzi.

Voi spuneți că Eu sunt Dumnezeul vostru și, dacă este așa, vă veți face timp pentru Mine. Dacă nu vă faceți timp pentru Mine, atunci Eu nu sunt nimic pentru voi.

Veniți deoparte cu Mine. Declarați-vă dragostea pentru Mine. Adorați-Mă. Eu vă aștept".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=638577665105263&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 29 OCTOMBRIE 2023

REPOSTAT: Noua perioadă a răului, 12 august 2019

"În noua perioadă a răului, cei răi vor fi omagiați pentru cât de puțină dreptate este în ei. Cei care promovează păcatul, care evită tot ceea ce este bun, vor fi ținuți într-o stimă din ce în ce mai mare. O nouă urâțenie va mătura pământul, pe măsură ce dușmanul Meu își va răspândi crezul pe tot pământul.

O, poporul Meu, un timp trist și vicios este peste voi, care nu poate fi schimbat, deoarece totul trebuie să se împlinească pentru ca sfârșitul să vină. Încingeți-vă coapsele cu adevărul pentru a putea rezista acestui timp rău.

Tristețea va pătrunde pe pământ pe măsură ce tot ceea ce este bun va fi luat din el, puțin câte puțin. Cei care doresc ca păcatul lor să fie acceptat de toți vor provoca haos pe pământ. Ei vor forma o armată care va urmări neîncetat să înlăture de pe fața pământului tot ceea ce poartă Numele Meu. Puțini dintre ai Mei vor putea supraviețui acestei perioade".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=639069061722790&set=a.403808015248897

LUNI, 30 OCTOMBRIE 2023 - Fiți gata

"Copiii Mei, războiul care se apropie va schimba lumea voastră în mod dramatic. Veți experimenta neplăceri pe care, în unele cazuri, nu le-ați mai cunoscut până acum.

Doresc să vă pregătiți repede pentru întoarcerea voastră acasă, pentru că cei ascultători ai Mei se vor întoarce curând acasă pentru a fi cu Mine, Regele vostru. Doresc ca voi să fiți pregătiți pentru a vă putea alătura Mie acum. Cei care nu s-au pregătit nu vor fi îmbrăcați corespunzător pentru ospățul de nuntă și vor fi lăsați în urmă pentru un timp.

Nu vă temeți, căci Eu sunt cu voi, indiferent unde vă aflați".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=639547371674959&set=a.403808015248897

MARȚI, 31 OCTOMBRIE 2023 - Chiar și în lanțuri

"O perioadă groaznică urmează pentru America. Va fi o perioadă de doliu intens pentru toate popoarele.

America, cândva un far de speranță pentru mulți, cândva un tărâm al libertății, nu va mai fi. O mare parte din ea va fi distrusă, iar ceea ce va rămâne nu va mai fi liberă.

Pregătiți-vă. Pregătiți-vă pentru captivitate. Pregătiți-vă să Mă slujiți chiar și în lanțuri.

Oriunde se duce un om prin forțe proprii sau prin alte mijloace, el este tot de la Mine. Doresc ca poporul Meu să Mă slujească și să Mi se închine chiar și în captivitate.

Pregătiți-vă să Mă slujiți în locuri unde nu vi se va permite să Mă venerați în mod deschis. Pe măsură ce veți face acest lucru, vă voi elibera".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=640159458280417&set=a.403808015248897

Un comentariu: