miercuri, 5 iulie 2023

America va fi preluată în curând, 27 iunie 2023, Shelley Anna

 Un mesaj de la Domnul

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Chemarea Milostivirii Mele Divine a provocat o revărsare asupra omenirii. Sufletul omenesc care acceptă Milostivirea Mea va fi salvat.

Iubiții Mei, Milostivirea Mea se revarsă pentru toți.

Un război mondial este răspândit de cei din întuneric, care va aduce o pace falsă în care anticristul își va începe domnia.

Căiți-vă și veniți sub Izvorul Meu de Milostivire, unde iubirea Mea necondiționată poate fi trăită. Așa vorbește, Domnul.

Un mesaj dat de Sfântul Mihail

În timp ce penele aripilor îngerești mă umbresc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând:

Poporul lui Dumnezeu, rugați-vă pentru America, ale cărei granițe au fost invadate, iar suveranitatea ei a fost abandonată.

Haosul va veni cu război, epidemii și prăbușire economică.

Orchestrat de satana, el se va folosi de aceste catastrofe pentru a introduce semnul său de damnare.

Semnul fiarei va veni sub aparența necesității lucrurilor indispensabile pentru a supraviețui.

Pe măsură ce durerile nașterii se vor intensifica, aleșii Domnului vor fi adunați ca niște oi, unde vor avea un adăpost sigur pe tărâmul Inimii Sfinte a Domnului nostru.

Căiți-vă! Și pregătiți-vă inimile, veghind pentru revenirea Domnului nostru, rugându-vă mereu unii pentru alții și pentru convertirea păcătoșilor.

America va fi preluată în curând de dușmanii ei, în vederea pregătirii guvernului unic mondial.

Iubiții Domnului vor fi adăpostiți în limitele protecției pe care numai Inima Sa Sfântă o poate oferi.

Fiți vigilenți și conștienți că răscumpărarea voastră se apropie.

Cu sabia mea scoasă din teacă, sunt gata, împreună cu mulțimi de Îngeri, să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului, ale cărui zile sunt puține la număr.

Așa vorbește, Apărătorul vostru vigilent.

*Forțele militare americane au fost desfășurate în toată această națiune în pregătirea unui război care ar putea izbucni în orice moment. Se estimează că aproximativ 400.000 de imigranți chinezi au trecut granița mexicană, care sunt toți de vârstă militară. 

Confirmare din Scripturi

11 Şi am văzut o altă Fiară ridicându-se din pământ: avea două coarne ca de miel şi vorbea ca dragonul. 12 Ea foloseşte întreaga autoritate a Fiarei celei dintâi, în faţa ei, şi face ca tot pământul şi toţi locuitorii lui să se prosterne înaintea Fiarei dintâi, căreia i se vindecase rana de moarte. 13 Şi face semne mari: face chiar să cadă foc din cer pe pământ în faţa oamenilor. 14 Şi-i înşală pe locuitorii pământului prin semnele pe care i-a fost dat să le facă înaintea Fiarei, zicându-le celor care locuiesc pe pământ să facă un chip al Fiarei care avea rana [produsă] de sabie şi totuşi trăia. 15 Şi i-a fost dat să dea un duh chipului Fiarei, aşa încât şi chipul Fiarei să vorbească şi să facă în aşa fel încât cei care nu se vor prosterna înaintea chipului Fiarei să fie ucişi. 16 Ea a făcut ca toţi – mici şi mari, bogaţi şi săraci, liberi şi sclavi – să pună un indiciu pe mâna lor dreaptă sau pe frunte, 17 astfel încât nimeni să nu poată vinde sau cumpăra decât dacă are semnul numelui Fiarei sau numărul numelui ei. 18 În aceasta este înţelepciunea: cine are minte să calculeze numărul Fiarei, căci este un număr de om. Numărul ei este şase sute şaizeci şi şase. Apocalipsa 13:11-18

El mă va ascunde în adăpostul Lui în ziua cea rea, mă va adăposti în ascunzătoarea cortului Său, mă va ridica pe o stâncă. Psalmul 27:5

 Tu ești pentru mine un adăpost, Tu mă scoți din strâmtorare, mă înconjori cu cântări de bucurie pentru eliberare. Psalmi 32:7

Un comentariu: