vineri, 14 iulie 2023

IZBUCNIREA CELUI DE-AL TREILEA RĂZBOI MONDIAL ESTE IMINENTĂ - Carbonia, 11.07.2023

Iubita Mea Mireasă, Sfânta Mea Binecuvântare să fie peste tine și peste poporul Meu iubit! Scrie acum iubitului Meu Popor:

Iubiți copii, Eu, Domnul Isus Cristos, vă poruncesc convertirea totală!

Lăsați lumea, consacrați-vă inimilor sfinte ale lui Isus, Maria și Iosif.

Acum, veți vedea împlinindu-se ceea ce v-am anunțat prin profeții Mei.

Pregătiți-vă casele cu un mic altar în care veți așeza imaginile lui Isus, Maria și Iosif. Țineți la dispoziție sacramentaliile.

Rugați-vă în fiecare zi Sfântul Rozariu: misterele de bucurie, de durere și de slavă.

În genunchi, în fața Crucifixului, cu inima căită, mărturisiți-vă păcatele, cerând cu umilință iertare.

Împărtășiți-vă spiritual, chiar și de mai multe ori pe zi, după ce v-ați spovedit.

Rămâneți fermi în credința voastră în Mine.

Fiți pregătiți: a venit ceasul!!! Nu mai așteptați: totul este iminent. Izbucnirea celui de-al treilea război mondial este la porți.

Iisus.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/07/14/lo-scoppio-della-terza-guerra-mondiale-e-alle-porte/

Notă: mărturisirea în fața Crucifixului se face numai în cazul în care liturghia este schimbată, cuvintele Prefacerii sunt schimbate. Slavă Domnului, la noi nu este cazul!

3 comentarii:

  1. Cred că ,,Notă'' este adaugirea omului si nu vrerea Domnului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteți nebuni de legat! Cum puteți face asemenea afirmații fără o bază reală. Trebuie să fiți examinati de urgență de un psihiatru și internati pe viață la "fără clanță".
    Doamne ferește de asemenea oameni inconștienți și iresponsabili!

    RăspundețiȘtergere