vineri, 21 iulie 2023

NEBUNIA SATANEI ESTE ÎN DESFĂȘURARE, PLANUL SĂU DIABOLIC ESTE TERIBIL! - Carbonia, 15.07.2023

 O fierbințeală infernală cuprinde țările! O, câtă durere în Inima Mea! Câtă durere!

O mare suferință va cuprinde umanitatea, șarpele murdar râvnește la sufletele copiilor Mei. Au fost prinși de înșelător! Au fost orbiți de luminile false ale diavolului! Acum sunt în întuneric! S-au golit de adevăratul lor Dumnezeu, Creatorul lor, pentru a-l urma pe Lucifer.

Iubiților, întoarceți-vă la Mine ca să vă iau în brațe! Vreau să vă țin la pieptul Meu! Vreau să Mă ofer vouă.

În curând veți avea darurile Duhului Sfânt, veți fi transfigurați în Chipul și Asemănarea Mea, Eu voi lucra în voi și voi veți fi mari în Mine.

Copiii Mei, omul nelegiuit este gata să folosească energia nucleară pentru a distruge Pământul și tot ce este pe el.

Treziți-vă, oameni, treziți-vă! Păstrați credința în poruncile Mele, fiți în stare de har ca să vă ridic la Mine, să vă pun la adăpost de această nenorocire inimaginabilă.

Nebunia lui Satana este în desfășurare, planul său diabolic este teribil!

Treziți-vă, copiii Mei, din această înșelăciune, cereți-Mi ajutorul: sunteți prea fragili, fără Mine nu puteți face nimic; aveți acum curajul să-i spuneți "Ajunge" lui Satana, ... convertiți-vă! Întoarceți-vă la Dumnezeul vostru al iubirii, ora devine teribilă!

Consacrați-vă Inimii Imaculate a Mariei, Co-Răscumpărătoare a operei de mântuire, ei i s-a dat puterea de a-l învinge pe Satana! Ea, împreună cu armata ei credincioasă, pregătită de Ea pentru a înfrunta această bătălie finală, va zdrobi capul șarpelui antic.

Înainte, copiii Mei! sunteți în ultima etapă, timpul este deja încheiat, Eu aștept victoria voastră, pentru ca voi să vă bucurați în Mine veșnic. Amin!

Yahweh.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/07/19/la-pazzia-di-satana-e-in-corso-il-suo-piano-diabolico-e-terribile-2/

Un comentariu: