luni, 24 iulie 2023

Nu vă temeți, iubiților! - 18 iulie 2023, Shelley Anna

 Mesaj de la Domnul

Isus Cristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Îndrăzniți, în timp ce rămâneți fermi în umblarea voastră cu Mine.

Oameni răi, cu planuri rele, complotează împotriva națiunii voastre.

Arme de distrugere în masă au fost amplasate strategic în jurul națiunii voastre (SUA). O națiune care și-a abandonat legământul cu Dumnezeu.

Nu vă temeți, iubiților, există un adăpost sigur în Inima Mea Sfântă.

Îngerii voștri păzitori vă înconjoară cu protecția Mea de nepătruns!

Societatea începe să se conformeze.

Comunismul, doctrina religiei mondiale unice, în curând va domina în întreaga lume. Persecutorii care au fost deja îndoctrinați se ridică împotriva celor credincioși ai Mei.

Iubiții mei, Eu răspund rugăciunilor voastre cu o revărsare a Milostivirii Mele Divine. Puneți-vă încrederea în Mine, Milostivirea Mea este pentru TOȚI! Așa spune Domnul.

Isaia 42:5-6

Aşa vorbeşte Domnul Dumnezeu, cel care a creat cerurile şi le-a desfăşurat, cel care a întins pământul şi ceea ce produce el, cel care a dat suflare poporului de pe el şi duh celor care umblă pe el.

Eu, Domnul, te-am chemat în dreptate şi te-am luat de mână; te-am păstrat ca să te fac alianţă pentru popor şi lumină pentru neamuri.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/july/21/do-not-fear-beloved-ones/

Un comentariu: