duminică, 16 iulie 2023

Mai rămân doar câteva clipe din Milostivirea Mea - 7 iulie 2023, Shelley Anna

 Mesaj de la Domnul nostru Isus Cristos

Cu o voce severă, Îl aud pe Domnul Răscumpărătorul nostru spunând:

Iubiții Mei, ascultați cuvintele Mele. Lăsați rugăciunea să vă cuprindă, intrați în Prezența Mea și invocați Numele Meu, cerând o revărsare a Milostivirii Mele Divine, care trebuie să acopere națiunile voastre.

Cu inima îndurerată, amintiți-vă de cei care M-au uitat, oferind rugăciunile, lucrările, bucuriile și durerile voastre, pentru convertirea lor. Doresc ca NIMENI să nu piară!

CUVINTELE MELE DE AVERTIZARE SĂ FIE CA UN TUNET ÎNAINTE DE FURTUNĂ.

Opriți-vă și luați în considerare timpul, căci doar câteva clipe din Milostivirea Mea mai RĂMÂN! Inimile voastre răzvrătite să fie smerite în fața Mea. Gândiți-vă la starea sufletelor voastre și la locul unde vă veți petrece eternitatea! Căci chinurile din groapa de foc sunt reale și îi așteaptă pe cei care resping darul Meu de mântuire.

PRIVIȚI plânsul amar care se naște din fiecare națiune. Căci Ziua Mea se apropie cu repeziciune, iar omenirea M-a uitat.

Ei resping poruncile Mele și refuză să umble pe Căile Mele. DE ACEEA DURERILE NAȘTERII CRESC pe măsură ce încep durerile lor.

Elementele pământului se ciocnesc între ele, în timp ce războaiele și zvonurile de războaie se intensifică.

CĂIȚI-VĂ! Căci ora este târzie și Ziua Judecății Mele se apropie! Așa zice Domnul.

Isus continuă și spune: În timp ce mă retrag, întunericul va coborî ca un văl peste pământ. Așa zice Domnul.

Cât de departe este răsăritul de apus, atât de mult îndepărtează de la noi nelegiuirile noastre. (Psalmi 103:12)

Domnul este păstorul meu, nu voi duce lipsă [de nimic]; el mă paşte pe păşuni verzi,mă conduce la ape de odihnă, îmi înviorează sufletul. Mă călăuzeşte pe cărări drepte de dragul numelui Său. (Psalmi 23:1-3)

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/july/10/only-moments-of-my-mercy-remains/

Un comentariu: