joi, 6 iulie 2023

POPORUL MEU, ESTE UN ADEVĂR INFINIT CĂ EU VREAU SĂ VĂ SALVEZ! - Carbonia, 27.03.2023

Publicat la 29 iunie 2023

Poporul Meu, este un adevăr infinit că Eu vreau să vă salvez! Isus, Mântuitorul vostru, vine să vă ajute. Fiica Mea:

·       inima ta este în Mine,

·       iubește-Mă mereu și răspândește Cuvântul Meu;

·       ne aflăm la sfârșitul unui ciclu de viață,

·       Mama Mea Preasfântă este pe cale să se manifeste în fiecare casă, pentru ca oamenii să se căiască!

·       Acest eveniment... este harul lui Dumnezeu!

·       Adevărul este în Mine!

Scrie poporului Meu iubit:

Iubiții Mei, Mânia Mea se va abate asupra acestei omeniri nelegiuite, voi alunga Răul, voi transforma Pământul într-un Paradis care va fi locuit, în imensă fericire și iubire.

Eu sunt Cel care conduce Istoria; o, oameni, nu ignorați Adevărul: studiați Sfintele Scripturi și trăiți intens Sfânta Mea Evanghelie, ca să nu vă treziți surprinși atunci când îi voi chema pe fiii Mei pe nume pentru a-i adăposti în refugiile Mele.

·       Întoarceți-vă la Mine, iubiți fii, luați în stăpânire viețile voastre!

·       Ceasul bate de moarte,

·       Răul domnește: sunteți în pericol!

·       Aveți curajul să vă îndepărtați de păcat!

·       Spuneți "Destul!" josniciei!

·       Scaunul lui Petru a fost uzurpat de dușman!

·       Satana a adus iadul între zidurile Romei: planul lui este să distrugă Biserica lui Isus Cristos.

Fiii Mei, după cum bine știți,

·       lumea este deja în război!

·       În curând, un mare vuiet va fi auzit de această omenire: ...Pământul se va cutremura! Inimile oamenilor vor tremura!

·       Va fi un masacru: aerul va fi otrăvit și va provoca grave probleme respiratorii, vor fi mulți morți!

·       Rugați-vă, fiii Mei, rugați-vă, rugați-vă cu umilință, implorați intervenția Mea.

·       Purificați-vă inimile cu o spovadă bună: îngenunchiați în fața Crucifixului și implorați milostivirea lui Dumnezeu!

·       O furtună bruscă va zgudui multe inimi, va fi o mare trezire, omul va înțelege și va dori să se întoarcă la Creatorul său.

·       A sosit ceasul convertirii voastre urgente, o, oameni... nu pierdeți timpul, îndreptați-vă spre Mine, Dumnezeul vostru Iubire!

·       Maria Preasfânta va intra în curând în casele voastre, ... ea se va manifesta în Lumina ei Divină strălucitoare, vă va cere să o urmați în ascultare față de voința lui Dumnezeu Tatăl, pentru ca harul vieții adevărate să vină peste voi.

Dumnezeu așteaptă căința copiilor Săi, cu atâta iubire așteaptă să-i îmbrățișeze înapoi la El.

·       Puneți pe voi haina albă, cea de sărbătoare, reuniți-vă cu Cel care v-a creat, pentru ca El, Tatăl vostru din Ceruri, să vă adăpostească la sânul Său, să vă facă divini în El, să nu fiți atacați de rău;

·       niciodată Satana nu va mai putea să domine asupra copiilor lui Dumnezeu!

Un cutremur se răspândește de la nord la sud, ... Italia va fi grav rănită.

O! Italia mea, te-ai îndepărtat prea mult de Dumnezeul tău Creator,

·       ai pus obstacole între tine și El,

·       în slăbiciunea ta ai spus "Da" dușmanului:

·       te-ai lăsat condusă de el,

·       te-ai lipsit de adevărata libertate și de viață.

·       Ai ținut promisiunile false ale lui satana,

·       nu ai făcut nici un discernământ,

·       ai crezut în el și atât!

Bieții de voi, astăzi vă simt respirația slabă, chinuită, pieptul vă doare, sufletul vă este epuizat de trădarea față de singurul și adevăratul Dumnezeu, Creatorul vostru.

·       Îmbibați de otrava satanei, nu vă mai puteți ține în picioare,

·       Sunteți ca niște bețivi,

·       mergeți ca niște drogați, neputincioși în a vă gestiona viața!

Iubită fiică, scrie din nou: Poporul meu, este un adevăr infinit cbă Eu vreau să vă salvez, să vă eliberez din ghearele satanei, încă vă chem înapoi la Mine pentru a vă restabili viața în Mine.

·       Iubiți-Mă, o, oameni:

·       nu vă renegați Creatorul vostru,

·       nu-l urmați pe diavol,

·       el lucrează în voi pentru a vă târî cu el în iad.

·       Treziți-vă, fiii Mei, treziți-vă!!!

·       Dați-Mi posibilitatea să vă ajut,

·       opriți-vă, pentru o singură clipă,

·       chemați-mă în ajutor și Eu vă voi ajuta.

·       Eu vă iubesc, sunteți fiii Mei!

·       Renunțați la satana...la seducțiile lui...la minciunile lui.

·       Totul este fals din ceea ce vă prezintă el, nu vă fie teamă să vă întoarceți pe calea sfințeniei.

EU SUNT!!!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/06/29/popolo-mio-e-verita-infinita-che-io-voglio-salvarti/

Un comentariu: