marți, 18 iulie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 14 și 16 iulie 2023

VINERI, 14 IULIE 2023

Valorificați timpul care vă este dat

"Lucrarea de a câștiga suflete pe pământ continuă, deși nu pentru mult timp, deoarece toate timpurile se apropie de sfârșit.

Copiii Mei prețioși, voi trăiți într-o perioadă dificilă, care devine din ce în ce mai dificilă pe zi ce trece pentru cei care poartă Numele Meu, dar răsplata voastră va fi foarte mare.

Nu vă întristați pentru lucrurile pe care le-ați pierdut, nu vă doriți ceea ce a fost în trecut, căci trecutul nu va mai fi niciodată. Străduiți-vă, în schimb, să valorificați timpul care vă este dat în fiecare zi - faceți ca fiecare zi să conteze pentru marea voastră comoară din ceruri, căci ea nu va trece niciodată.

Timpul bucuriei se apropie din ce în ce mai mult. În zilele de descurajare, amintiți-vă scopul vostru și faceți ca timpul vostru pe pământ să merite. Cei din ceruri doresc oportunitățile de a Mă sluji pe care voi le parcurgeți acum."

https://www.facebook.com/photo?fbid=584152047214492&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 16 IULIE 2023

  Repostat: Lumea a devenit o capcană, 7 iulie 2020       "Poporul Meu, lumea a devenit o capcană pentru voi. Doresc ca voi să rupeți strânsoarea pe care o are asupra voastră. Doresc să vă hotărâți să Mă puneți pe Mine înaintea tuturor și mai presus de orice, să vă hotărâți să Mă ascultați în toate și să vă îndreptați gândurile spre lucrurile de sus.

   Mulți dintre copiii Mei sunt distrași de activități fără sens și de evadări, iar gândurile voastre sunt pline de aceste lucruri și nu de Cuvântul Meu Sfânt. În curând veți sta în fața Mea și veți da socoteală, deoarece timpul pământului este aproape de sfârșit. Cum Îmi veți da socoteală pentru multele binecuvântări pe care vi le-am dat? Ce ați făcut cu darurile pe care vi le-am dat?

   Dușmanul a conceput multe plăceri și atracții în lume pentru a te fascina, a te hipnotiza și a te îndepărta de Mine. El dorește să vă rețină atenția cu aceste lucruri până când va fi prea târziu."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=585176933778670&set=a.403808015248897

Un comentariu: