luni, 3 iulie 2023

O prefigurare a întunericului, 26 iunie 2023, Shelley Anna

 Un mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihail

În timp ce pene de aripi îngerești mă umbresc, îl aud pe Sfântul Mihail Arhanghelul spunând: 

În calitate de Apărător vigilent al vostru, vă îndemn să vă refugiați în Inima Sfântă a lui Isus Cristos. Este foarte urgent ca voi și cei dragi vouă, precum și locuințele voastre sigure să fiți consacrați la Inima Sfântă a Domnului nostru unde întunericul nu poate pătrunde.

Răul satanei este reflectat de copiii întunericului care se prezintă după chipul și asemănarea lui. Ambasadorii care erau cândva ai lui Cristos, au îmbrățișat întunericul prin respingerea luminii. 

O prefigurare a întunericului face loc urâciunii pustiirii. Atunci când i se vor ridica opreliștile, va începe timpul său de întuneric. Răul său se oglindește în lume, aruncând reflecții de întuneric asupra omenirii, punând stăpânire pe sufletele vulnerabile care îl resping pe Isus Cristos, Răscumpărătorul lumii.

RĂMÂNEȚI CUMPĂTAȚI ȘI VIGILENȚI. 

Activitatea demonică s-a intensificat, deoarece ei știu că timpul lor este scurt.

Îmbrățișați lumina, umblând în dragostea lui Isus Cristos.

Puneți-vă încrederea în Cristos, Domnul Înviat, care v-a eliberat din întuneric și vă înconjoară cu lumina Sa minunată .

Cu sabia mea scoasă din teacă, sunt gata, împreună cu mulțimi de Îngeri, să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului ale cărui zile sunt puține la număr.

Așa zice Apărătorul vostru vigilent. 

Un mesaj de la Domnul

Isus mă ia de mână și îmi spune: nu v-am dat un duh de frică.

Nu vă temeți, am plecat să vă pregătesc un loc și Mă voi întoarce ca Mântuitor Milostiv și vă voi lua la Mine.

Nu vă temeți, vă voi purta în brațe când veți cădea.

Nu vă temeți, Lumina Mea strălucește în întuneric.

Nu vă temeți de furtuna care se dezlănțuie, Eu poruncesc vânturilor să se liniștească. Eu am luminat calea.

Nu disperați, rămâneți pe calea Mea, adunând sufletele pierdute pe drum. Așa vorbește Domnul.

2 Timotei 1:7. Căci Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frică, ci [Duhul] tăriei, al iubirii şi al chibzuinţei. 

Apocalipsa 13:2 "Fiara pe care am văzut-o era asemenea leopardului: labele ei erau ca ale ursului, iar gura ei era ca gura leului. Balaurul i-a dat puterea sa, și tronul său și o mare autoritate."

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2023/june/28/a-foreshadowing-of-darkness/

Un comentariu: