luni, 10 iulie 2023

Regele malefic este gata să vă distrugă- Carbonia, 5.07.2023

Poporul Meu, poporul Meu! ... Ascultă vocea Dumnezeului tău Creator! Întoarce-te la El, o, omule!

Întunericul învăluie deja Pământul; transformarea voastră este urgentă. E timpul pentru o convertire urgentă; regele cel rău este gata să vă distrugă.

Nu fiți nesăbuiți, copiii Mei: deschideți-vă ochii la viziunea lumii, această Omenire trăiește ciuma unei mari apostazii!

Este urgent, întoarceți-vă la Cel care este Tatăl vostru! Prosternați-vă în fața Celui Răstignit, și cu căință în inimă, cereți iertare pentru păcatele voastre!

A sosit timpul pentru schimbare: Dumnezeu Îi cere înapoi pe ai Săi!

Viața așteaptă să-i primească pe toți Copiii Săi înapoi în Sine, așteaptă ca omul să înțeleagă greșeala pe care a făcut-o, aceea de a îmbrățișa păcatul și de a refuza poruncile lui Dumnezeu!

Creatura Mea a devenit slabă: s-a abandonat ispitei diavolului, Satana a îmbibat inimile oamenilor cu otrava lui: ei nu mai au liberul arbitru, au devenit sclavii lui, el le gestionează mințile! Ca un bun păpușar, mișcă sforile după bunul său plac, în favoarea sa!

Bieții oameni!!! Orbiți și lipsiți de propriile gânduri, urmează ca niște zombi comenzile lui Lucifer.

Treziți-vă, o, oameni, treziți-vă acum! Tunetul puternic al lui Dumnezeu este iminent.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/07/06/il-malvagio-re-e-pronto-a-distruggervi/

Un comentariu: