sâmbătă, 15 iulie 2023

ÎN CURÂND ÎMI VOI ADUNA COPIII ÎN ADĂPOSTURILE MELE! - Carbonia, 13.07.2023

Dumnezeu Tatăl spune:

Poporul Meu, iubiții Mei, scuturați-vă de toropeala care vă învăluie, ascultați strigătul de mântuire al Tatălui vostru.

Pământul este învăluit într-un întuneric gros, dar Poporul lui Dumnezeu se află în Mâinile sfinte ale Creatorului său!

În timp ce trădătorii vor fi înghițiți de Rău, Poporul Meu Sfânt va fi protejat.

Copiii Mei, bătălia se intensifică: pregătiți-vă să înfruntați ce e mai rău, Satana este în cea mai mare răutate a sa: el vrea să distrugă Omenirea și Planeta.

Sfântul Arhanghel Mihail, cu armata sa, se află la cele patru colțuri ale Pământului, gata să intervină.

Poporul Meu, nu vă voi abandona niciodată, Mâinile Mele sunt întinse spre voi,

vă iau în Mine, vă strâng la pieptul Meu și vă dau totul din Mine.

Trezește-te, omule! O, tu care Te lupți cu Mine, să știi că orele sunt numărate, la ultimul gong, lovitură va fi dată!

În scurt timp Îmi voi aduna copiii în adăposturile Mele!

Pământul se cutremură, vulcanii erup, râurile se revarsă, mările se ridică, munții se prăbușesc! Pământul se deschide!!! Natura este răvășită de rău, Pământul este în durerile nașterii!

Copiii Mei, consacrați-vă Inimii Imaculate a Mariei, puneți-vă în siguranță, Mantia ei vă va învălui.

Maria Corăscumpărătoare este la ultima ei intervenție: Ea și-a pregătit armata pe Pământ și cu ea vor învinge pe Satana.

Iată-i pe copiii Mariei! Iată călcâiul Mariei care va zdrobi capul șarpelui antic!

Aleși unul câte unul și, întăriți în dragostea lui Isus Cristos, acești copii vor înainta alături de Sfânta Fecioară și, cu sabia ridicată, vor lăuda victoria lui Cristos Domnul.

Ei vor purta pe piept și pe frunte pecetea Iubirii: vor alunga demonii, îi vor vindeca pe cei bolnavi, vor învia din morți multe suflete.

Copiii Mei, a sosit timpul, măcelarul este în acțiune, dorința lui este să vă ia de lângă Mine. Fiți în uniune cu Creatorul vostru, îmbrățișați voința Lui, umblați în conformitate cu poruncile Sale.

Preasfânta Treime, îmbrățișată de Preasfânta Maria Corăscumpărătoare, avertizează poporul ei iubit despre sfârșitul unei ere vechi în păcat și intrarea în Noua Eră.

Fiți sfinți, copiii Mei!

Biciul Tatălui va lovi asupra trădătorilor, Dumnezeu va doborî nelegiuirea. Amin. Victoria est!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/07/14/a-breve-radunero-i-miei-figli-nei-miei-rifugi/

Un comentariu: