marți, 11 iulie 2023

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 6 IULIE 2023 - Nu există cale de a anula

"Poporul Meu, în timpul care este aproape peste voi acum, dușmanul va încerca să vă facă să vă fie rușine să rostiți Numele Meu. Unii dintre voi rareori rostesc Numele Meu chiar și acum. Cu toate acestea, voi vă grăbiți să veniți la Mine cu cererile voastre. V-ați întrebat de ce se întâmplă astfel?

Doresc să vă examinați inimile și să decideți acum dacă vă va fi rușine să vorbiți despre Mine atunci, pentru că în curând va deveni o chestiune de viață și de moarte. Alegeți acum dacă Mă veți sluji chiar și sub amenințarea morții și veți putea fi siguri de răspunsul vostru atunci.

Fiți siguri de răspunsul vostru, căci veți fi puși la încercare. Nu vă înșelați, nu va exista nicio modalitate de a anula negarea Mea în acel moment."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=579961997633497&set=a.403808015248897

Un comentariu: