duminică, 2 iulie 2023

A SOSIT TIMPUL JUSTIȚIEI MELE! – Carbonia, 24.06.2023

Așa vorbește Domnul: CEI RĂI VOR CĂDEA! Voi insufla o nouă viață copiilor Mei!

Ieșiți de acolo, Poporul Meu, ca să nu aveți aceeași soartă ca și cei răi: plânsul și scrâșnirea dinților pentru ucigașii Poporului Meu!

Îmi voi tuna dreptatea! Voi face să tremure zidurile Romei!

Se vor prăbuși la pământ cei răi,...niciodată nu se vor mai ridica împotriva Poporului Meu.

Strig către tine, poporul Meu, fugiți departe de zidurile Romei, căci templul profanat se va prăbuși, iar molozul lui îi va îngropa pe trădători!

Acesta este momentul în care veți vedea împlinindu-se ceea ce v-am anunțat prin profeții Mei: veți cunoaște Mila Mea și... Dreptatea Mea!

Omul merge fără să știe ce va trebui să sufere din cauza păcatului la care nu vrea să renunțe.

Furtuna se abate acum asupra voastră, popor nerecunoscător. O, voi, care ați spus că Mă iubiți, dar, ca și Iuda, Mi-ați întors spatele și încă Mă țineți răstignit! Mândria voastră este pe cale să cadă: Eu vă voi dezbrăca de tot, voi curăța această Umanitate de toate mizeriile diavolului!

Omul s-a întors împotriva Dumnezeului său Creator pentru a-l urma pe blestematul Șarpe Străvechi, dar ... a sosit timpul Justiției Mele: voi separa neghina de grâul bun și o voi arde. Voi zgudui inimile oamenilor, îi voi face pâine pentru Mine, îi voi transfigura în Mine, căci de la Mine au avut viață: ei îmi aparțin.

Viața îi cheamă pe ai Săi la Sine; fulgerul este pe cale să coboare din cer cu putere,

tot ceea ce nu-i aparține lui Dumnezeu va pieri, El îi va ridica la Sine pe copiii Săi credincioși, înainte de marea resetare! (readucerea la starea inițială).

Și voi, oameni de știință, ați pierdut acum lumina rațiunii, v-ați prosternat în fața dușmanului, înțelepciunea voastră se termină aici, cu acest apel al Meu! ... ...Sunt obosit!

Eu declar: plânsul Meu și durerea Mea sunt nesfârșite, această Omenire și-a pierdut orice sens, este lipsită de meditație, diavolul a reușit - prin înșelăciune - să ia puterea asupra omului.

Copiii Mei, ce soartă asupra voastră! Nu ați ascultat chemarea Mea la mântuire;

Satana v-a făcut complicii săi!

Ora Intervenției Mele este aproape, treziți-vă din somnul vostru, o, oamenilor!

Convertiți-vă înainte ca Luna să se stingă și întunericul să vă cuprindă. Amin!

Yahweh.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/06/26/e-giunto-il-tempo-della-mia-giustizia/

Un comentariu: