sâmbătă, 8 iulie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 3, 4 și 5 iulie 2023

LUNI, 3 IULIE 2023

Repostat: Nealiniat, 6 octombrie 2015

"Poporul Meu nu și-a aliniat fiecare aspect al vieții sale pentru a primi binecuvântările Mele, dar se plânge la Mine că nu este suficient de binecuvântat.

Copiii Mei, trebuie să fiți pregătiți pentru a le primi - viața voastră, acțiunile și cuvintele voastre - inima voastră, trebuie să-Mi arate că sunteți pregătiți, altfel nicio binecuvântare și, cu siguranță, nicio răsplată nu poate veni.

Examinați-vă viețile și mersul vostru. Uitați-vă atent la inima voastră pentru a găsi motivele pentru care nu ați primit încă tot ce am pentru voi. Există întuneric în viața voastră, altfel puterea Mea ar curge în voi, iar binecuvântările Mele v-ar înconjura."

https://www.facebook.com/photo?fbid=578211967808500&set=a.403808015248897

 MARȚI, 4 IULIE 2023

Repostat: Acea noapte nefastă, 3 septembrie 2020

   "Copiii Mei, se apropie o noapte care nu seamănă cu nicio alta. Într-o singură noapte, întreaga voastră lume se va schimba. Sunteți pregătiți? Într-adevăr, nu sunteți. Nu este posibil să fiți pregătiți pentru ceea ce va veni în acea noapte nefastă decât dacă vă pregătiți petrecând timp cu Mine și cu Sfântul Meu Cuvânt.

   Răul va pune stăpânire pe voi și veți fi neputincioși să îl opriți. Veți fi neputincioși să îl opriți chiar și prin rugăciuni fierbinți către Mine, deoarece toate Scripturile trebuie să se împlinească, pentru ca sfârșitul să vină. Voi sunteți generația aleasă pentru a fi martori la Întoarcerea Mea.

   Copiii Mei, mai presus de orice, doresc ca voi să câștigați suflete pierdute. Foarte curând va fi prea târziu pentru ca ei să Mă aleagă pe Mine. În acea noapte nefastă, mii și mii de suflete se vor trezi în Iad. Multe suflete care au crezut că sunt ale Mele și au mărturisit Numele Meu se vor trezi, de asemenea, acolo, după ce au crezut minciuni și au negat adevărul Sfântului Meu Cuvânt.

   Deși au pretins că sunt ai Mei, nu și-au făcut timp pentru Mine. Nu și-au făcut timp pentru Cuvântul Meu. Într-adevăr, ei aspirau doar la propriile lor dorințe și satisfacții.

   Nu se va mai putea face nimic atunci când se va întâmpla acest lucru".

https://www.facebook.com/photo?fbid=578785944417769&set=a.403808015248897

MIERCURI, 5 IULIE 2023 - Circumstanțe neobișnuite

"Copiii Mei, în aceste vremuri veți întâlni circumstanțe și situații unice și foarte neobișnuite.  În aceste situații, de multe ori nu veți înțelege încotro să mergeți, ce să faceți.

Dacă Mă cunoașteți, nu trebuie să vă fie teamă. Dacă sunteți obișnuiți să Îmi aduceți toate grijile voastre în fiecare zi în rugăciune, nu vă veți teme.

Amintiți-vă că în timp ce pășiți în aceste situații, deși nu le-ați văzut venind, Eu le-am văzut. Amintește-ți că, deși sunt derutante pentru voi, nu Mă derutează pe Mine.

Eu știu întotdeauna ce trebuie să fac. Înainte de a Mă chema, Eu vă voi răspunde."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=579617574334606&set=a.403808015248897

Un comentariu: