sâmbătă, 22 iulie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 17, 18 și 19 iulie 2023

LUNI, 17 IULIE 2023 - Fiți vigilenți

"Copiii Mei, timpul vostru pe pământ este aproape încheiat acum. Trebuie să fiți vigilenți pentru a evita capcanele inamicului în acest timp. El dorește să vă prindă în capcană și să vă țină departe de căminul vostru etern cu Mine.

Într-un timp care va veni curând, Mă voi întoarce după Mireasa Mea și o voi lua de pe pământ, însă cei care s-au lăsat prinși în capcana dușmanului vor fi prinși acolo pentru mai mult timp, în timpul marilor suferințe.

Nu fiți ca fecioarele neînțelepte. Fiți înțelepți. Fiți vigilenți. Fiți mereu atenți la venirea mirelui vostru".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=585664557063241&set=a.403808015248897

MARȚI, 18 IULIE 2023 - Timpul marelui seceriș

"Copiii Mei se află într-o vreme de mult seceriș.

Voi culegeți lucruri pe care le-ați semănat de-a lungul anilor, pentru a vedea și a înțelege cum acțiunile și cuvintele voastre îi afectează pe alții.

Sunteți rapizi în a judeca, rapizi în a critica. Rapizi cu răutatea voastră și rapizi cu mândria voastră. Dar Eu doresc ca voi să fiți iuți în a iubi, iuți în a ierta, iuți în a fi generoși, iuți în a fi mângâietori.

Gândiți-vă cu seriozitate, copiii Mei, când simțiți efectele lucrurilor pe care le-ați semănat. Fiți rapizi să vă căiți și să vă schimbați comportamentul față de ceilalți, căci Eu doresc un trup, o mireasă care să umble în dragoste și bunătate unii față de alții.

Faceți altora ceea ce ați vrea să vă facă ei vouă."

https://www.facebook.com/photo?fbid=586201963676167&set=a.403808015248897 

MIERCURI, 19 IULIE 2023 - Eu sunt cu voi

"Copiii Mei prețioși, un timp de multă durere este peste voi. Nu vă pot proteja de orice durere, însă sunt alături de voi la fiecare pas al acestei călătorii pentru a vă mângâia. Strigați la Mine când vă cuprinde durerea și Eu vă voi purta durerea.

Schimbări bruște sunt asupra voastră. Unele în viața voastră personală, altele în lumea din jurul vostru. Pregătiți-vă pentru schimbări, multe schimbări.

Nu uitați, Eu sunt cu voi întotdeauna".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=586618240301206&set=a.403808015248897

Un comentariu: