miercuri, 27 septembrie 2023

ACEST SINOD VA PUNE CAPĂT BISERICII LUI DUMNEZEU - Carbonia, 19.09.2023

"Eu sunt Cel Drept! Eu voi pune capăt tuturor mizeriilor.

Turnul Babel este pe cale să se prăbușească, timpul omului nedrept este numărat.

Voi rupe lanțurile pe care Satana le-a pus asupra copiilor Mei, le voi reda libertatea.

Întoarceți-vă la Dumnezeul vostru Creator, o, oameni, să nu fie moarte în voi, ci viață.

Sunt la doi pași de voi, copiii Mei: vă simt durerea pentru situația pe care o trăiți deja.

Această Omenire rea este orbită de luminile false ale lumii!!!

Sezonul care vine va aduce chin și durere, ... haosul va fi imens.

Iubiți copii, ca Dumnezeu și Tată vă invit la pocăință urgentă. Războiul va fi o povară, oamenii vor intra în angoasă ... Atunci voi auzi strigătul disperat al celor care și-au deschis ochii.

Da! În sfârșit, omul va striga Sfântul Meu Nume, va îngenunchea în fața Mea, va implora Mila Mea.

Această Umanitate merge legată la ochi: înaintează spre abis și nu observă nimic.

Sfârșitul este marcat, dar oamenii nu vor să înțeleagă: nu privesc realitatea în față.

Acest sinod va pune capăt Bisericii lui Dumnezeu. Se va ridica o falsă biserică! Schisma este la porți! Priviți și vedeți ce se va întâmpla.

Săracii copii!

Dumnezeu a vorbit!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/09/25/questo-sinodo-mettera-fine-alla-chiesa-di-dio/

Un comentariu: