duminică, 10 septembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 1, 2 și 3 septembrie 2023

 VINERI, 1 SEPTEMBRIE 2023 - Schimbare rapidă

 "În acest timp, lumea din jurul vostru se va schimba într-un ritm pe care nu l-ați mai văzut niciodată. Acest lucru vă va părea tulburător. Realizați că am accelerat timpul, pentru a vă aduce acasă la Mine, ca voi să nu suferiți toate ororile care vor veni pe pământ.

Eu sunt Stânca voastră, Eu sunt Fortăreața voastră, Eu sunt Turnul vostru puternic. Deși lumea se schimbă din ce în ce mai repede, Eu nu Mă schimb.

Păstrați-vă bine credința în Mine. Țineți-vă ochii ațintiți asupra Mea. Păstrați-vă mintea la Mine. Totul va fi bine în cele din urmă."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=608377261458637&set=a.403808015248897

SÂMBĂTĂ, 2 SEPTEMBRIE 2023

Repostat: Amintiți-vă de Cruce,3 decembrie 2015

"Copii, amintiți-vă de Cruce. Când sunteți tulburați, când grijile lumii voastre vă apasă, când timpul avansează și întunericul crește, amintiți-vă de Cruce.

Înfruntarea Crucii a fost, atât cel mai întunecat ceas al Meu, cât și cel mai mare triumf. Ceea ce înfruntați voi nu este mai greu decât ceea ce am înfruntat Eu, iar Eu sunt cu voi pentru a vă ajuta și a vă mângâia.

Rugați-vă mereu și nu uitați că timpul vostru pe Pământ este foarte scurt în comparație cu eternitatea aici, cu Mine.

Orice aveți nevoie, Eu am. Cereți-Mi și veți primi."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=608666014763095&set=a.403808015248897

DUMINICĂ, 3 SEPTEMBRIE 2023

Repostat: Rămâneți pe drumul cel bun, 3 februarie 2017

 "Pe unii dintre voi v-am pus în situații dificile. Credința și devotamentul vostru față de Mine sunt puse la încercare. Veți fi găsiți credincioși?

Rămâneți pe drumul cel bun în credință, cu răbdare, ca să învățați răbdarea căci aveți nevoie de multă răbdare pentru ceea ce vă așteaptă.

Învățați să vă bucurați indiferent de situații. Învățați să contemplați mântuirea voastră veșnică și marea voastră răsplată în ceruri, și lăsați ca aceasta să vă susțină atunci când întunericul vă înconjoară pe pământ, pentru că trăiți într-un timp întunecat care devine din ce în ce mai întunecat, copiii Mei. Nu vă gândiți la circumstanțele voastre, ci uitați-vă la Mine și totul va fi bine. Mare răsplată vă așteaptă pe toți."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=609359474693749&set=a.403808015248897

Un comentariu: