joi, 21 septembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 14, 15, 16 și 18 septembrie 2023

JOI, 14 SEPTEMBRIE 2023 - Eu dau răspunsuri

"Mulți dintre copiii Mei primesc răspunsuri bruște la rugăciunile de lungă durată în această perioadă. Răspund celor care Îmi sunt devotați, pentru ca ei să primească dorința inimii lor.

Într-o clipită, voi salva copiii risipitori, voi aduce soții, voi construi case. Voi răspunde la atât de multe rugăciuni în acest timp pentru copiii Mei care vor să facă voia Mea, care se străduiesc să facă plăcerea Mea și nu a lor.

Copiii Mei, voi nu puteți înțelege cât de mult vă iubesc și cât de mult mă bucur să vă dau lucrurile pentru care v-ați rugat atât de mult timp. Aprindeți-vă credința voastră cea mai sfântă, a sosit timpul."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=614775677485462&set=a.403808015248897

VINERI, 15 SEPTEMBRIE 2023 - Lucruri grele

"Copiii Mei, vă cer lucruri grele chiar acum. Nu vă dați înapoi, ci stați cu îndrăzneală în credința voastră și terminați-vă cursa cu mare încredere în Mine. Eu sunt un Dumnezeu puternic și vă pot suplini toate nevoile."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=615391227423907&set=a.403808015248897

SÂMBĂTĂ, 16 SEPTEMBRIE 2023

Repostat: Marele pericol, 5 octombrie 2020

   "Copiii Mei, pregătiți-vă inimile pentru ceea ce va veni în curând. Tot ceea ce am prezis în Sfântul Meu Cuvânt a început, după cum știți deja. Luați în considerare ce înseamnă acest lucru pentru voi.

   V-am avertizat că vor urma multe pierderi în viața fiecăruia. S-ar putea să-i vedeți pe unii dintre cei pe care îi iubiți cel mai mult trecând din lume, dar nu vă temeți, căci dacă Mă cunosc, vor fi în siguranță aici, în grija Mea.

   Aceia dintre voi care au rămas în căsătorii care nu sunt de la Mine, soții voștri nu vor înțelege ce se întâmplă în lume și nu vor înțelege cum să reacționeze din punct de vedere spiritual. Acesta este un mare pericol pentru voi, căci atunci când Cel Rău se va ridica în curând și va introduce semnul său malefic, ei nu vor vedea nicio problemă în a-l lua. Unii chiar vor crede că trebuie să o facă pentru a-și hrăni micuții, însă dacă credința voastră în Mine este puternică, Eu îi voi hrăni pentru voi. Când veți fi alungați, vă voi lua acasă și vă voi adăposti Eu însumi.

   Trebuie să știți, copiii Mei, că cei care iau Semnul lui nu numai că sunt pierduți, dar vor urî tot ceea ce este al Meu și îi vor persecuta aspru. Crima va fi sădită în inimile lor și voi nu veți fi în siguranță. Ei vă vor preda repede pentru a fi uciși.

   Trebuie să vă pregătiți acum pentru că acest timp va veni în curând".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=615960874033609&set=a.403808015248897

LUNI, 18 SEPTEMBRIE 2023 - Predarea ștafetei

"Copiii Mei, intrați într-o perioadă de tranziție. În acest timp, sfinții Mei mai în vârstă vor preda torța generației mai tinere, care abia acum începe să Mă descopere. Atât de mulți nu M-au acceptat încă, deși am răspuns deja la rugăciuni și am rânduit ca ei să o facă.

În acest timp, continuați-vă munca ca și până acum, știind că în curând veți fi aici cu Mine. Voi v-ați făcut partea voastră. M-ați slujit bine și veți continua să Mă slujiți până când va veni vremea să fiți îndepărtați de pe pământ.

În acest timp, aveți grijă să Mă reprezentați așa cum doresc Eu. Reflectați dragostea Mea, bunătatea Mea, răbdarea Mea față de ceilalți. Mărturisiți adesea despre Mine și mărturisiți bine. Arătați necredincioșilor caracterul Meu în tot ceea ce faceți, pentru ca ei să Mă caute pe Mine pentru ei înșiși.

Aduceți-Mi glorie și câștigați suflete pentru Împărăția Mea cât mai este timp, căci vă veți bucura curând că ați făcut acest lucru."

https://www.facebook.com/photo?fbid=617063997256630&set=a.403808015248897

Un comentariu:

  1. Doamne ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere