marți, 26 septembrie 2023

GENEROZITATE ȘI DRAGOSTE ÎNTOTDEAUNA! - Carbonia, 22.09.2023

 Fiica Mea, a venit vremea să fie cunoscută în întregime. Generozitatea Mea este mare, dar poporul Meu nu Mă iubește, nu Mă acceptă.

Iubiți copii, v-am așteptat cu atâta bunătate: Iubirea Mea este mare, dar voi nu Mă vreți, v-ați dăruit unui alt dumnezeu și îl urmați respingându-Mă pe Mine, adevăratul vostru Dumnezeu!

Îl implor pe poporul Meu să se convertească, să se întoarcă urgent la Mine; timpul Milostivirii Mele s-a încheiat!

Acum vor începe mari dezastre și o mare durere va veni peste această Umanitate.

Copiii Mei, Tatăl vostru este Cel care vă vorbește, singurul Dumnezeu adevărat, Creatorul! Iată, Vocea Mea tronează peste tot Pământul. Îi chem pe Copiii Mei la pocăință urgentă, nu mai este timp: omul trebuie să se întoarcă la Creatorul său, negând impostorul.

Iubiți Fii, a sosit timpul Manifestării Mele, Îmi voi lua Copiii cu Mine, pe toți cei care au ales să se întoarcă la Mine și Mi s-au dăruit cu trup și suflet.

Un mare flagel va avea loc acum: Pământul va fi purificat! Prea mare este păcatul!

Această Umanitate s-a predat dușmanului și se bălăcește în noroiul său putred, comițând cele mai grave păcate.

Voi ridica un popor nou, o generație sfântă. Îmi deschid Cerul pentru aleșii Mei! Cuvântul se va confrunta cu lumea în mod vizibil: omul va vedea Fața Creatorului său.

Când se va întâmpla acest lucru, inima celui care s-a îndepărtat de Mine pentru a alege calea pierzării va plânge lacrimi de sânge!

Copiii Mei și nu mai sunteți "ai Mei" prin alegerea voastră liberă. Adevăr vă spun: aveți timp să vă îndreptați!

Îndreptați-vă căile spre Mine, întoarceți-vă la Cel care este adevăratul vostru Dumnezeu, Cel care mântuiește!

Plantele de pe Pământ sunt pe cale să fie distruse de foc: nu va mai rămâne nimic din ceea ce cunoașteți astăzi și nu va mai rămâne nimic pentru a vă hrăni.

Chiar și izvoarele de apă vor fi infectate, otrăvite de omul pierzaniei.

Iată, vin vremuri de mare pustiire.

Omenirea va suferi mult din cauza păcatului său, pentru că încă îl neagă pe singurul și adevăratul Dumnezeu!

Soarele își trimite erupțiile spre Pământ! Sateliții vor fi deconectați!

Pregătiți-vă, o, oameni: vremea suferințelor este deja peste voi, întoarceți-vă urgent la Dumnezeul vostru Creator pentru a vă salva.

Dumnezeu a vorbit!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/09/24/carita-e-amore-sempre/

Un comentariu: