joi, 28 septembrie 2023

IATĂ CĂ ACUM S-A AJUNS!


-De ce ești atât de trist?
Că astăzi nu ți-am vorbit?
Ridică-te, spune Tatăl,
Și scrie acum mesajul

Care îl trimit din cer 
Prin tine ca mesager.
Te îngrijorează lumea
Care nu ascultă acuma?

Ai transmis și ai vorbit,
N-au văzut, n-au auzit
Ce a spus Tatăl la lume.
De acum spre ea ce vine,

Sunt multe și laolaltă,
Nu ici, colo, în lumea toată.
-Doar stăteam un pic pe pat
Am răspuns când m-ai chemat.

Spune-mi că nu știu dinainte
Despre cuvintele Tale Sfinte.
-Iată că acum s-a ajuns
La ceea ce v-am mai spus.

Biserica ce va apare,
Nu va mai avea altare,
Sacramente nici atât,
Că tot va fi înlocuit.

Așa că aveți mare grijă
La ce fals o să se ajungă,
Că ei vă vor spune multe,
Eu vă spun că totul minte.

Aveți grijă, dragi copii,
Eu vreau să rămâneți vii.
Încercări vor fi tot mai multe,
Și mai mari, și mai mărunte.

Vor veni la voi cu geanta, 
Doar ca să vă fure viața,
Vă oferă, vă promite,
Rețineți că totul minte.

Nu vă lăsați înșelați
Că vor să vă ducă în iad,
Niciun vaccin și nici cip 
Eu vă spun să nu primiți.

Încă mai sunt la taifas,
Cei care s-au adunat,
E elita, este spuma
Care guvernează lumea.

Se impun niște decrete
Care acum sunt secrete,
La președinți, la guverne,
Ce-or să vă cutremure.

Arma la voi să purtați,
Și mereu să vă rugați,
Rozariul în patru zări,
Ca să le luați din puteri.

Fără rugă nu se poate
De a trece mai departe,
Doar așa câștigați lupta,
Și puteți opri elita,

Au cumpărat țări, popoare,
Cu lume, pământ și ape.
Voi nu mai aveți nimic,
Doar dacă o să primiți,

Ceea ce vor să vă dea,
Ca la voi de a purta,
Nu portofel, nu breloc,
Ci un cip, atâta tot,

Foarte simplu, la vedere,
Pentru a cumpăra sau merge,
Și să-i spui unde să-l pună,
Vrei pe frunte sau pe mână.

Trăiți timpul de pe urmă
Care e scris în Sfânta Scriptură,
Despre catacombe, cip,
De prigoană ca început.

Vă mai spun să nu uitați,
Că sufletul Eu vi l-am dat,
Păstrați-l a fi curat,
Să Mi-l dați cum vi l-am dat.

Joi, 28.09.2023, ora 15:00, Anton Ciobanu

2 comentarii:

  1. Te îmbrățișez, frate Anton ! 🤗🥰
    A Domnului sa fie toată lauda, cinstea și mărirea, acum si in vecii vecilor ! Amin !

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne Isuse Cristoase fiul și cuvântul lui Dumnezeu miluiește familia mea și pe mine.🙏

    RăspundețiȘtergere