vineri, 22 septembrie 2023

CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU ESTE UNUL ȘI UNUL VA RĂMÂNE ÎN VECI! - Carbonia, 16.09.2023

 Cuvântul lui Dumnezeu este Unul și Unul va rămâne în veci!

Ascultați Vocea Mea, o, oameni, nu vă abateți de la căile Sfintei Evanghelii.

Reîntoarcerea Mea este aproape, să nu fiți găsiți nepregătiți.

Citiți Sfintele Scripturi, puneți-Mă pe Mine în voi, Eu sunt Tatăl vostru, Creatorul, nu ascultați de omul nedrept, nu vă faceți mari în spatele științei, totul va fi pierdut, ...un singur lucru va rămâne: Cuvântul lui Dumnezeu! De aceea, fiii Mei: încă vă chem la convertire!

Fiți chibzuiți ca nu cumva să vă agățați de minciună, Adevărul este Unul și se află în Cel care "Este"! Nu există două căi de mântuire, ci Una singură și este cea "îngustă" care duce la Mine, singurul și adevăratul Dumnezeu!

Fiii Mei, pregătiți-vă! O mare durere va cuprinde Pământul, oamenii nu vor ști unde să se adăpostească, dacă nu s-au întors la Adevăr.

Avertismentul este aproape de voi, fiii Mei, inimile voastre să fie în Mine, casele voastre să fie pregătite pentru a depăși momentul marii provocări împotriva diavolului. Să fiți uniți cu Mine, implorați Milostivirea Mea și rugați-vă așa cum nu v-ați rugat niciodată, căci vine un timp groaznic!

Iubitele Mele creaturi, strig durerea Mea infinită pentru cei care încă își bat joc de aceste apeluri ale Mele la mântuire și convertire. Nu fiți încăpățânați, o, oameni: aveți iubire pentru voi înșivă, permiteți-Mi să vă salvez întorcându-vă la Mine în umilință, cereți-Mi cu inima căită iertarea păcatelor voastre!!!

Sfânta Fecioară își deschide Mantia peste copiii ei: ei vor fi în siguranță în Ea.

Consacrați-vă Inimii Sale Imaculate, o, oameni, lăsați-O să vă conducă la Mine.

Sunteți pe cale să asistați la cea mai mare distrugere care a avut loc vreodată în istoria Bisericii!

Rugați-vă, fiii Mei, îndepărtați-vă de la biserica falsă, ...hrana (în biserica falsă) care vă este dată nu este binecuvântată de Mine.

Eu vă iubesc și vă aștept "convertiți".

În scurt timp, fiii Mei vor intra în Grădina Mea binecuvântată, unde vor avea viață în Mine pentru totdeauna! Amin!

https://colledelbuonpastore.eu/2023/09/18/la-parola-di-dio-e-una-e-una-restera-per-sempre/

Un comentariu: