marți, 12 septembrie 2023

BISERICA LUI DUMNEZEU A FOST DETURNATĂ DE DUȘMAN - Carbonia, 6.09.2023

 Eu sunt Bunul Păstor, Cel care vă va însoți în curând în misiunile voastre.

Copiii Mei, fiii Mei iubiți, răul domnește pe întregul Pământ, acesta este timpul marilor suferințe, aveți dragoste pentru Mine și pentru voi înșivă, slujiți-Mă în ascultare.

Iubiți copii, o, voi, cei care-Mi urmați pașii, cu adevărat vă spun, stați înaintea Mea și urmați cu rigurozitate ceea ce vă trimit prin profeții Mei.

Darurile Duhului Sfânt sunt pe cale să vină la voi: veți fi transfigurați în Mine și veți fi binecuvântați de Dumnezeu.

Preasfânta Maria, în Misiunea sa, ca și Corăscumpărătoare, vă va pune în situația de copii ai lui Dumnezeu; Îmi veți cunoaște temeinic planul și veți fi în iubire perfectă cu Mine.

Eu, ca Dumnezeu și Frate mai mare vă îndemn să fiți pregătiți, cu toiagul în mână, cu șoldurile încinse și cu sandalele în picioare, căci ora distrugerii vine brusc.

Caritatea voastră să fie pentru Mine, dați-Mi totul, slujiți-Mă cu credincioșie și iubire.

Îi voi recunoaște pe cei aleși ai Mei și îi voi lua cu Mine, unde își vor trăi zilele nesfârșite în Frumusețea Mea infinită, vor fi parte din Mine, vor fi în Mine pentru totdeauna.

Bucurați-vă acum de aceste ultime zile de pace, pentru că furtuna se va dezlănțui brusc și cei care nu au fost în dragostea Mea vor suferi flagelul care va coborî.

Iubiții Mei copii, vouă v-am încredințat acest plan divin al Meu: ...un plan de iubire și de mântuire!

Arătați-vă binevoitori față de Mine și urmați instrucțiunile Mele.

Adăposturile Mele sunt pregătite să înceapă adevărata misiune.

Maria Preasfânta va fi cu voi și vă va ghida până la bătălia finală împotriva Satanei, atunci bulversarea va fi totală.

Eu v-am avertizat!

Dumnezeu a vorbit din nou oamenilor: Ascultați, copiii Mei, pentru ca binecuvântarea Mea să vină peste voi! Nu vă pierdeți în mâinile lui Lucifer! Totul este pregătit pentru dezlănțuirea bătăliei finale.

Biserica lui Dumnezeu a fost deturnată de dușman: slujitorii ei s-au predat lui Satana; îl slujesc pe el în locul Meu!!!

Aveți grijă să nu cădeți complet în mâinile lui, căci veți fi conduși împreună cu el în Iad!".

                                       Păstorul cel bun.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/09/08/la-chiesa-di-dio-e-stata-stravolta-dal-nemico/

Un comentariu: