marți, 19 septembrie 2023

SĂRACI OAMENI, CE DEZASTRU SUNTEȚI! - Carbonia, 13.09.2023

Milă! Milă! Milă!

Îți aud plângerea, o, omule, dar nu văd întoarcerea ta la Mine.

Copiii Mei: sunteți ca trestiile în vânt, inimile voastre sunt slabe la chemarea Mea pentru iubire și mântuire; voi încă vă îndoiți de Existența Mea, credeți în om și vă abandonați științei. Ce se va întâmpla cu voi, copiii Mei?

Treziți-vă din toropeala care vă învăluie, ridicați-vă inimile către Cel care v-a creat, arătați-I dorința de a fi "ai Lui" și adevărata viață va veni la voi.

Munții se prăbușesc, râurile se revarsă, mările se ridică, vulcanii erup la unison, cutremurele se succed unul după altul devastând orașe întregi; distrugerea lovește fiecare colț al pământului, dar omul nu se trezește.

Bieții oameni, ce dezastru sunteți!!! Această Omenire perversă își învinovățește Creatorul și Îl blasfemiază!!!

Iată, Eu sunt gata: voi ridica Brațul Meu asupra ta, omule, asupra ta, care Îmi devastezi Inima. În curând, vei cunoaște Puterea Mea, vei simți pe trupul tău biciuirea pe care o aplici zilnic Inimii Mele.

Lacrimile Mele scăldă Pământul, Inima Mea este sfâșiată de indiferența voastră față de Mine, Dumnezeul vostru Iubire.

Mă uit la voi, o, oameni. Din Ochii Mei picură lacrimi de sânge: ce rău v-am făcut?

M-am dăruit pentru voi, M-am golit de toată Dumnezeirea Mea pentru a vă oferi mântuirea, M-am smerit, M-am făcut blând ca un miel care merge la tăiere. Am tânjit după mântuirea voastră. Inima Mea ardea de dragoste pentru voi! Aici este Totul Meu pentru voi. M-am dat pe Mine Însumi martiriului agonizant pentru a vă salva, pentru a vă readuce la viața adevărată, dar, voi M-ați ignorat, ați continuat pe calea pierzaniei, indiferenți la suferința Mea, la dragostea Mea pentru voi!

Miserum est! Miserum est! Miserum est!

În curând veți avea un semn: puterea Mea vă va zgudui, veți avea timp să înțelegeți, dar nu veți avea ajutorul Meu! M-ați renegat... pentru a-l prefera pe Satana în locul Meu.

Iubirea voastră de Dumnezeu.

https://colledelbuonpastore.eu/2023/09/15/poveri-uomini-che-disastro-siete/

Un comentariu: