luni, 25 septembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 20, 21 și 22 septembrie 2023

 MIERCURI, 20 SEPTEMBRIE 2023 - Dificultăți și capcane

"Copiii Mei parcurg pe un drum anevoios chiar acum. În calea lor apar brusc multe obstacole care necesită o analiză și o orientare atentă.

Copii, știu că nu înțelegeți acest drum pe care vă aflați sau de ce permit astfel de obstacole cu care vă confruntați. Trebuie să fiți pregătiți pentru ceea ce va urma și mulți dintre voi nu v-ați mai confruntat cu astfel de dificultăți.

Dacă Mă veți căuta, dacă Mă veți implica în tot ceea ce faceți, vă voi ghida cu grijă în jurul obstacolelor. Vă voi arăta cum să vă faceți calea mai ușor de parcurs.

Greutățile nu sunt dorința Mea pentru voi, ci dificultățile cu care vă veți confrunta în acest timp, deoarece persecuția începe să apară cu adevărat împotriva tuturor copiilor Mei. Dacă nu sunteți antrenați în greutăți, există tentația ca în vremuri dificile, să Mă învinovățiți pe Mine pentru dificultăți, pentru asprimea vieții voastre, când pur și simplu este timpul în care trăiți.

Aveți răbdare să îndurați ceea ce aveți în față. Mergeți cu grijă, așa cum ați face-o într-un câmp minat, căci acesta este cu adevărat locul în care inamicul încearcă să vă pună.

Drumurile voastre din acest timp încolo vor fi pline de primejdii în timp ce inamicul caută mereu să vă prindă în capcane. "

https://www.facebook.com/photo/?fbid=618065683823128&set=a.403808015248897

JOI, 21 SEPTEMBRIE 2023 - Eu ofer mai mult

"Copiii Mei, de ce vă zbateți atât de mult în acest timp, când v-am lăsat tot ce aveți nevoie pentru a supraviețui, chiar pentru a prisosi?

De ce alergați după lume și după plăcerile ei, când Eu vă ofer mult mai mult? Când Eu vă ofer o pace care le întrece pe toate celelalte?

Dacă veți petrece timp doar cu Mine și în Cuvântul Meu sfânt, veți descoperi că vi s-a oferit deja tot ceea ce aveți nevoie. Veți găsi hrană pentru sufletul vostru și putere pentru zilele voastre.

Tânjesc după acest timp cu voi. Veniți la Mine. Veniți și oferiți-Mi dragostea voastră și Eu v-o ofer pe a Mea vouă."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=618712177091812&set=a.403808015248897

VINERI, 22 SEPTEMBRIE 2023 - Binecuvântările pe care le pierdeți

"O, copiii Mei, câte binecuvântări pierdeți atunci când vă grăbiți și nu vă faceți timp pentru Mine în diminețile și în zilele voastre .

În fiecare zi în care petreceți timp cu Mine, Eu vă dau binecuvântări. Pe măsură ce cunoașterea Cuvântului Meu crește, crește și Duhul Meu din voi.

Abilitatea Mea de a vă conduce și de a vă ghida și capacitatea voastră de a Mă auzi clar crește de fiecare dată când sunteți în Cuvântul Meu sau în Prezența Mea.

Copiii Mei, voi alegeți în fiecare zi a vieții voastre de a petrece o parte din timp cu Mine sau de a Mă ignora în favoarea unor activități lumești.

În fiecare zi în care nu vă faceți timp pentru Mine, pierdeți binecuvântări."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=619080280388335&set=a.403808015248897

Un comentariu: