luni, 4 septembrie 2023

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 29, 30 și 31 august 2023

MARȚI, 29 AUGUST 2023 - Atât de puternică

"Mă rugam pentru o prietenă de-a mea care rămăsese văduvă destul de recent, cunoscând greutatea de a fi singură și de a suferi o pierdere. Am început să văd cum atât de mulți dintre noi vor fi singuri intrând în ceea ce va urma și Domnul a început să-mi arate că, deși vom fi singuri pentru oricât de mult timp din acea perioadă, El Își va spori Prezența ATÂT de puternic pentru toți cei care Îi sunt total devotați Lui, până când a spus: (Va fi) 

"Ca și cum aș fi chiar acolo cu voi!". Este adevărat, copiii Mei. Ați crezut că veți merge singuri în acea perioadă dificilă? Nu, Eu nu doar voi merge cu voi, ci voi fi atât de strâns cu voi încât nu puteți să nu-Mi simțiți Prezența.

De fapt, pentru cei care vor suferi persecuții violente, chiar moartea, pentru credința lor în Mine, Prezența Mea va fi atât de puternică asupra lor, încât vor simți foarte puțină durere.

Copiii Mei, v-am spus, nu aveți de ce să vă temeți. Tatăl Meu a planificat demult acest timp și a făcut provizii pentru tot ceea ce veți îndura.

Nu vă fie teamă. Mergeți îndeaproape cu Mine. Apropiați-vă de Mine în rugăciune. Citiți zilnic Cuvântul Meu. Aduceți-Mi toate necazurile și temerile voastre și Eu vă voi ușura de ele.

Eu sunt tot ce aveți nevoie".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=606725544957142&set=a.403808015248897

MIERCURI, 30 AUGUST 2023 - Sunteți voi suficient de puternici?

"Copiii Mei, v-am dat multe lăcașuri de rugăciune și de adorare. Mulți dintre voi faceți parte din familiile bisericilor voastre și ele v-au ajutat să vă susțineți în vremuri teribile.

Trebuie să vă pregătiți acum, deoarece intrați într-o perioadă economică întunecată și multe lăcașuri de cult nu vor mai exista. Mulți slujitori ai Evangheliei Mele vor renunța și vor cădea pe marginea drumului pe măsură ce vor intra în vremuri de mari lipsuri și Mă vor învinui pe Mine pentru asta.

Mulți alții se vor îndepărta pe măsură ce va apărea persecuția și vor descoperi că credința lor nu este atât de puternică pe cât credeau că este. Nu sunt suficient de puternici pentru aceste vremuri.

Sunteți voi suficient de puternici în credința voastră pentru a supraviețui fără ele?".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=607214861574877&set=a.403808015248897

JOI, 31 AUGUST 2023 - Sursele voastre de sprijin

"Copii, sursele de sprijin pe care v-ați bazat de ceva timp vor începe să se risipească în această perioadă. Nu le reproșați acest lucru oamenilor care se îndepărtează de voi, pentru că multe forțe acționează în spatele scenei.

În vremurile nesigure în care trăiți, va rămâne foarte puțin din ceea ce știți. În cele din urmă nu va rămâne nimic.

Nu vă temeți, căci lumea nu este casa voastră. Casa voastră este aici, cu Mine."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=608257498137280&set=a.403808015248897

Un comentariu: